Zoveel mogelijk mensen

Parkeerplaatsen, garages en bergingen

“In 2020 troffen we voorbereidende, bouwkundige voorzieningen om elektrisch laden in de toekomst mogelijk te maken.”

Het aantal parkeerplaatsen nam licht toe met 46 stuks door de oplevering van nieuwbouwcomplexen met parkeerplaatsen. Er werden 646 nieuwe huurcontracten getekend voor verschillende typen parkeereenheden:

• Buiten parkeerplaatsen op maaiveld met een parkeerbeugel
  • Binnen parkeerplaatsen in parkeergarages
  • Multifunctionele parkeerruimtes; garageboxen, die tevens gebruikt kunnen worden voor opslag

Milieubewust en veilig

In nieuwbouwprojecten met parkeereenheden troffen wij in 2020 voorbereidende bouwkundige voorzieningen om elektrisch laden in de toekomst mogelijk te maken. Tevens voorzagen wij parkeergarages van energiezuinige installaties en waar mogelijk van zonnepanelen. Zo verbeteren we ons product en leveren we een bijdrage aan een schoner milieu, zoals met het aanleggen van led-verlichting, waarmee ook de veiligheid toeneemt.

Meer elektrische oplaadpunten

In 2021 verwachten we een verdere daling van de huurderving en toename van de huuromzet, want we verleiden potentiële huurders met onder andere elektrischePotentiële huurders van parkeerplaatsen verleidden we onder andere met elektrische oplaadpunten. oplaadpunten. We zetten in op social media en experimenteren met nieuwe reclamevormen op locatie en vinden hierdoor dan ook steeds meer nieuwe huurders.

Ook vragen we aan huurders wat de reden van een huuropzegging is, zodat we in de toekomst nog beter kunnen inspelen op de wensen.

Digitaal parkeerprofiel

In 2020 voerden wij het digitaal ondertekenen in van de huurovereenkomsten voor parkeereenheden en het overgrote deel van onze huurders heeft hier positief op gereageerd. Potentiële huurders kunnen zich aanmelden voor de digitale wachtlijst op de website van Eigen Haard. Zij kunnen via het parkeerprofiel op de website zelf hun positie op de digitale wachtlijst terugvinden en ze krijgen digitaal bericht wanneer er een parkeereenheid beschikbaar is.

Parkeerplaatsen, garages en bergingen 2020 2019
Aantal parkeerplaatsen, garages en bergingen 5.416 5.370