Reparatie aanvragen

bedrijfsruimte

Reparaties die geen spoed hebben plannen we nu niet in om verdere verspreiding van het coronavirus te voorkomen. Voor spoedreparaties bel (020) 6801 801.

Wie betaalt de reparatie?

Op de pagina 'wie doet wat' staat welke reparatie u zelf moet (laten) uitvoeren en welke wij voor u doen.

Wie doet wat

Onderhoudsabonnement

Klein onderhoud, zoals het witten van muren, doet u zelf. Voor andere reparaties kunt u een onderhoudsabonnement afsluiten. U hoeft niets te betalen voor reparaties binnen dit abonnement.

Onderhoudsabonnement

Vraag en antwoord

  • Dat hangt ervan af. U bent zelf verantwoordelijk voor de reparaties in uw bedrijfsruimte, behalve als het om het casco gaat. Dat is de 'schil' die wind- en waterdicht moet zijn en daar zijn wij verantwoordelijk voor.

    Extra reparaties

    In uw huurovereenkomst staat welke extra reparaties wij uitvoeren. Twijfelt u of een reparatie voor uw of onze rekening is? Neem dan contact met ons op.
     

    Servicekosten

    Betaalt u servicekosten voor bijvoorbeeld verwarming, riolering, glasverzekering en mechanische ventilatie? Neem dan contact met ons op. In uw huurovereenkomst kunt u lezen voor welke servicekosten u betaalt.

  • Is er lekkage of een gesprongen waterleiding? Neem direct contact met ons op via: (020) 6 801 801 (ook buiten kantooruren).

    Wie betaalt de kosten?

    Controleer hier wie waarvoor verantwoordelijk is.

    Houd er rekening mee dat uw eigen inboedelverzekering u kan helpen met de uitbetaling van schade aan uw spullen. 

Neem contact op