Reparatie aanvragen

bedrijfsruimte

Is er iets stuk in huis maar heeft het geen spoed? Maak dan hier een afspraak. U kunt ons hier niet voor bellen. We zijn telefonisch alleen bereikbaar voor spoedreparaties.

Wie betaalt de reparatie?

Op de pagina 'wie doet wat' staat welke reparatie u zelf moet (laten) uitvoeren en welke wij voor u doen.

Wie doet wat

Onderhoudsabonnement

Klein onderhoud, zoals het witten van muren, doet u zelf. Voor andere reparaties kunt u een onderhoudsabonnement afsluiten. U hoeft niets te betalen voor reparaties binnen dit abonnement.

Onderhoudsabonnement

Vraag en antwoord

  • Dat hangt ervan af. U bent zelf verantwoordelijk voor de reparaties in uw bedrijfsruimte, behalve als het om het casco gaat. Dat is de 'schil' die wind- en waterdicht moet zijn en daar zijn wij verantwoordelijk voor.

    Extra reparaties

    In uw huurovereenkomst staat welke extra reparaties wij uitvoeren. Twijfelt u of een reparatie voor uw of onze rekening is? Neem dan contact met ons op.
     

    Servicekosten

    Betaalt u servicekosten voor bijvoorbeeld verwarming, riolering, glasverzekering en mechanische ventilatie? Neem dan contact met ons op. In uw huurovereenkomst kunt u lezen voor welke servicekosten u betaalt.

  • Is er lekkage of een gesprongen waterleiding? Neem direct contact met ons op via: (020) 6 801 801 (ook buiten kantooruren).

    Wie betaalt de kosten?

    Controleer hier wie waarvoor verantwoordelijk is.

    Houd er rekening mee dat uw eigen inboedelverzekering u kan helpen met de uitbetaling van schade aan uw spullen. 

Neem contact op