Reparatie aanvragen

bedrijfsruimte

Is er iets stuk in jouw onderneming? Klik op de groene knop om een reparatie aan te vragen.

Hoe vraag je een reparatie aan?

Het handigste is om dit te doen met je Mijn Eigen Haard account. Wil je een reparatie aanvragen met jouw postcode, let dan goed op dat ook de toevoeging correct is. Jouw postcode met toevoeging staat ook op het huurcontract.

Vraag en antwoord

  • Dat hangt ervan af. Je bent zelf verantwoordelijk voor de reparaties in jouw bedrijfsruimte, behalve als het om het casco gaat. Dat is de 'schil' die wind- en waterdicht moet zijn en daar zijn wij verantwoordelijk voor.

    Extra reparaties

    In jouw huurovereenkomst staat welke extra reparaties wij uitvoeren. Twijfel je of een reparatie voor jouw of onze rekening is? Neem dan contact met ons op.
     

    Servicekosten

    Betaal je servicekosten voor bijvoorbeeld verwarming, riolering, glasverzekering en mechanische ventilatie? Neem dan contact met ons op. In jouw huurovereenkomst kun je lezen voor welke servicekosten je betaalt.

  • Is er lekkage of een gesprongen waterleiding? Neem direct contact met ons op via: (020) 6 801 801 (ook buiten kantooruren).

    Houd er rekening mee dat je eigen inboedelverzekering je kan helpen met de uitbetaling van schade aan jouw spullen. 

Hulp nodig?

Geen probleem, we helpen je graag op weg.

Bellen

Op werkdagen van 09.00 tot 16.00

  Het is rustig Je kunt snel geholpen worden