Stormschade

21 februari 2022

Helaas hebben veel huurders last van stormschade. Wij kunnen ons voorstellen dat dit erg ingrijpend voor je is. We werken hard aan het repareren ervan. Wij gaan alle straten langs met een hoogwerker om te kijken waar er schade is. Soms moet je wachten of kunnen we alleen een noodreparatie uitvoeren en komen we later terug om het helemaal te repareren.

Zo kun je de schade melden:

  • Bel ons alleen als je schade hebt waarvoor de reparatie echt niet kan wachten. Bij flinke water- of gaslekkages of stroomuitval.
  • Bij weggewaaide dakpannen, ook met lekkage bel dan met de dakdekkerslijn op werkdagen tussen 8:30 en 17:00 (088) 5 471 001.
  • Als je in een VvE woont. Dan bel je rechtstreeks naar Eigen Haard 020 6 801 801.
  • Alleen spoedgevallen met gevaarlijke situaties kun je melden buiten kantoortijden via dezelfde nummers.

De telefoonlijnen raken overbelast

Als je al eerder een melding hebt gemaakt, vragen wij je geduldig af te wachten en niet nogmaals te bellen de dakdekker. Er is al veel schade gemeld en door gebrek aan bijvoorbeeld hoogwerkers, mensen, dakpannen en het slechte weer kan het even duren voordat je geholpen bent. Al onze medewerkers doen hun uiterste best om je zo snel mogelijk te helpen.

Wil je alle andere reparaties online bij ons melden. Deze pakken we natuurlijk ook zo snel mogelijk op. Hulp nodig? Jouw wijkbeheerder helpt je graag verder.

Wie betaalt de kosten?

Wij betalen het herstel van de daklekkage. Jouw inboedelverzekering betaalt de schade aan jouw spullen.