Oplevering

sociale huur

Heb je een afspraak om de woning op te leveren? Lees hier wat je kunt verwachten.

Vraag en antwoord

  • Iedere woning leveren we schoon, heel en veilig op. Aan de hand van foto's in dit beeldenboek zie je wat wij hieronder verstaan. Huur je een eerder bewoonde woning? Houd er dan rekening mee dat de woning gebruikerssporen kan hebben.

    Hoe leveren wij wanden en plafonds op?

    • Vrij van schimmel
    • Vrij van schroeven, pluggen en boorgaten
    • Niet behangvrij
    • Eventuele plekken kun je met twee verflagen dekken

    Hoe leveren wij vloeren op?

    • Zonder vloerbedekking, behalve in geval van overname
    • Minimale lijmresten kunnen zichtbaar zijn

    Hoe leveren wij de keuken op?

    • Het keukenblok en de kasten zijn heel

    Hoe leveren wij de badkamer op?

    • De wastafel, spiegel en planchet zijn heel

    Hoe leveren wij het toilet op?

    • De toiletpot en -bril zitten goed vast en hebben geen barsten
    • Toilet is lekvrij

    Hoe leveren wij de buitenruimte op?

    • Beplanting is gesnoeid
    • De schutting staat recht
    • Vrij van spullen
  • Ja. Bij de ondertekening van jouw huurcontract vul je een formulier in met de gewenste bedrukking van het naamplaatje.

  • Uiterlijk 6 weken na de ondertekening van het huurcontract monteren wij het naamplaatje.

  • Neem contact met ons op om het door te geven.

  • Wil je iets aan ons vragen, weten hoe je iets moet regelen of heb je een andere vraag over jouw huurwoning? Bekijk de Woonwaaier. Deze krijg je ook (digitaal of in print) bij de oplevering van je woning.

    Staat het antwoord op jouw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.

Hulp nodig?

Geen probleem, we helpen je graag op weg.