Heb je een afspraak om de woning op te leveren? Lees hier wat je kunt verwachten.
Vraag en antwoord
Hoe leveren wij een woning op?
Iedere woning leveren we schoon, heel en veilig op. Aan de hand van foto's in dit beeldenboek zie je wat wij hieronder verstaan. Huur je een eerder bewoonde woning? Houd er dan rekening mee dat de woning gebruikerssporen kan hebben.
Hoe leveren wij wanden en plafonds op?
Vrij van schimmel
Vrij van schroeven, pluggen en boorgaten
Niet behangvrij
Eventuele plekken kun je met twee verflagen dekken
Hoe leveren wij vloeren op?
Zonder vloerbedekking, behalve in geval van overname
Minimale lijmresten kunnen zichtbaar zijn
Hoe leveren wij de keuken op?
Het keukenblok en de kasten zijn heel
Hoe leveren wij de badkamer op?
De wastafel, spiegel en planchet zijn heel
Hoe leveren wij het toilet op?
De toiletpot en -bril zitten goed vast en hebben geen barsten
Toilet is lekvrij
Hoe leveren wij de buitenruimte op?
Beplanting is gesnoeid
De schutting staat recht
Vrij van spullen
Krijg ik van jullie een naamplaatje?
Ja. Bij de ondertekening van jouw huurcontract vul je een formulier in met de gewenste bedrukking van het naamplaatje.
Wat is de levertijd van een naamplaatje?
Uiterlijk 6 weken na de ondertekening van het huurcontract monteren wij het naamplaatje.
Er is iets stuk in mijn nieuwe woning. Hoe geef ik dit door?
Wil je iets aan ons vragen, weten hoe je iets moet regelen of heb je een andere vraag over jouw huurwoning? Bekijk de Woonwaaier. Deze krijg je ook (digitaal of in print) bij de oplevering van je woning.
Staat het antwoord op jouw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.