Als je servicekosten betaalt dan krijg je ieder jaar voor 1 juli een jaarafrekening van ons. Het gaat om kosten voor bijvoorbeeld gas, water en elektra. Een keer per jaar bekijken we wat de echte kosten voor deze diensten waren. Je ontvangt dan een afrekening servicekosten. Dit jaar is het helaas voor veel bewoners vertraagd. Dat komt onder andere door technische problemen met de systemen waar wij gebruik van maken. Hierdoor kon de afrekening niet plaatsvinden of niet verstuurd worden naar onze bewoners.
Er is inmiddels hard gewerkt aan een oplossing en we zijn gestart met het versturen van de afrekening van de servicekosten. Je ontvangt als bewoner hierover persoonlijk bericht van ons de komende weken. We begrijpen dat dit heel vervelend is en onze oprechte excuses voor de vertraging.
Graag niet gelijk deze maand (juli) bellen als je de jaarafrekening nog niet hebt ontvangen. Dit zorgt voor overbelasting bij ons klantcontactcenter. Voor andere vragen mag je natuurlijk altijd contact met ons opnemen. Dit kan via de chat, het contactformulier of telefonisch.