Reparatieverzoek indienen

Neem rechtstreeks contact op met de storingsdienst. Het nummer van de storingsdienst vindt u op een sticker op uw cv-installatie of geiser.

Geen sticker aanwezig?

Neem dan contact op met ons.

Tijdens of na hevige regenval is het mogelijk dat het rioolstelsel al het water niet aankan. Het is dan ook niet nodig een overstroming van een rioolput na of tijdens een hevige regenbui bij ons of bij een van de rioolonstoppingsfirma's hieronder te te melden.  

Neem in alle overige gevallen contact op met onze leverancier in uw regio:
 
Amsterdam Oost, Noord of gemeente ten noorden van Amsterdam
Firma AORC  020 6 311 331
 
Amsterdam Centrum, West of Zuid of Almere
Firma RRS 020 3 144 444
 
Amsterdam Zuidoost of gemeente ten zuiden van Amsterdam (niet Amstelveen of Uithoorn)
Firma Elkro 0252 62 00 42
 
Amstelveen of Nes aan de Amstel
Firma Van der Velden Rioleringsbeheer 020 6 329 329
 
Uithoorn
Firma Blom 0297 53 45 37

Let op: Zijn er in uw gebouw ook koopwoningen?

Neem dan contact op met ons.

Wie betaalt de kosten?

Wanneer u deelneemt aan het Rioolontstoppingsfonds betaalt het fonds meestal de ontstopping. Is de verstopping ontstaan door verkeerd gebruik van de afvoer, of doordat u uw sifon of afvoer niet goed heeft schoongehouden? Dan moet u zelf betalen.
 
Voorkom onnodige kosten en houd zelf uw sifon en afvoer schoon. De Digitale Vakman helpt u hierbij!

Neem ik deel aan het Rioolfonds?

Waarschijnlijk wel. Bijna al onze huurders doen dit. Kijk in uw huurcontract of u ook deelneemt.

Ik neem nog geen deel aan het Rioolfonds. Hoe kan ik mij opgeven?

Met het Formulier Aanmelden Rioolfonds. Let op: heeft u op dit moment een verstopte riolering? Dan moet u deze eerst laten ontstoppen voordat u kunt deelnemen aan het Rioolfonds.
 

Ik ben verzekerd via Eigen Haard

Neem rechtstreeks contact op met onze leverancier DQ Glasservice 020 6 650 205 (ook buiten kantooruren).
 

Let op: Zijn er in uw gebouw ook koopwoningen?

Neem dan contact op met ons.
 
De kosten worden door de verzekering betaald.
 

Ik ben niet verzekerd via Eigen Haard

Neem contact op met een glasherstelbedrijf. De kosten betaalt u zelf.

Neem contact op met onze  leverancier in uw regio

Alle plaatsen (behalve Amstelveen, Nes aan de Amstel of Uithoorn)
SDR/Unica 020 408 2701
U kunt ook zelf een monteur inplannen. Ga naar www.storingplannen.nl en vul uw postcode en huisnummer in. U kiest daarna zelf een dag en tijdvak voor een bezoek van een monteur.

Amstelveen of Nes aan de Amstel
Zelhorst 020 645 2485

Uithoorn
De Beij 0297 561 386
 

Let op: Zijn er in uw gebouw ook koopwoningen?

Neem dan contact op met ons.
 

Wie betaalt de kosten?

Wanneer de verlichting of elektra stuk is buiten uw schuld om, dan betalen wij de kosten.

Neem direct contact met ons op via (020) 6 801 801 (ook buiten kantooruren).

Wie betaalt de kosten?

Het herstel van de oorzaak betaalt Eigen Haard. Uw inboedelverzekering betaalt de schade aan uw spullen.

Meld de schade aan ons via het Formulier reparatieverzoek en stuur ons een kopie van de aangifte.

Wie betaalt de kosten?

Bij inbraak betalen wij alleen de schade aan het casco, u dient zelf een glasverzekering af te sluiten. Uw inboedelverzekering betaalt de schade aan uw spullen.

Reparatieverzoek indienen

Gebruik het formulier Reparatieverzoek om uw reparatieverzoek bij ons in te dienen.

Hoe lang duurt het voor het gerepareerd is?

Uiterlijk twee weken, meestal korter. Soms duurt het langer, bijvoorbeeld als we de oorzaak van het mankement moeten onderzoeken of als er materialen moeten worden besteld.

Wie betaalt de kosten?

Dat hangt van de reparatie af. Groot onderhoud doen wij voor u. In dat geval betalen wij de kosten.

Op de pagina Wie doet wat? staat precies welke reparaties u zelf moet uitvoeren en wat wij voor u doen.

Welke reparaties doe ik zelf?

Klein dagelijks onderhoud doet u zelf. Bijvoorbeeld:

  • Het repareren van het slot van een binnendeur of kast
  • Het vervangen van een kraanleertje
  • Het schilderen en witten van het interieur van de woning

Voor een deel van deze reparaties kunt een Onderhoudsabonnement afsluiten. Dan voeren wij de reparatie voor u uit en betalen wij de kosten.
 

Heeft u graffiti gezien op uw woning of op of in uw flatgebouw, bel dan naar Graffiti-Ex (030) 6 663 473 of mail naar eigenhaard@graffiti-ex.nl,
 

Let op: Zijn er in uw gebouw ook koopwoningen?

Neem dan contact op met ons.

Bent u huurder bij Eigen Haard en zit u niet in een VvE? Neem dan direct contact op met onze Dakteamlijn via (088) 547 1001.

Zit u wel in een VvE? Neemt u dan contact op met Eigen Haard via (020) 6 801 801.

Beide telefoonnummers zijn ook buiten kantooruren te bereiken.

Wie betaalt de kosten?

Het herstel van de oorzaak betaalt Eigen Haard. Uw inboedelverzekering betaalt de schade aan uw spullen.
Chat met ons