Onze balie is uitsluitend op afspraak geopend op maandag tot en met vrijdag van 13.00 tot 16.00 uur.
Een afspraak maken kan via dit formulier.
• Wil je een specifieke medewerker spreken, neem dan contact met ons op
• Voor algemene zaken is het contactformulier, bellen of chatten sneller en hoef je niet naar ons kantoor te komen
Voor de volgende zaken is het niet meer mogelijk om je te helpen op ons kantoor:
• Het betalen van de huur (pinnen) voor huurbetalingen, dit kan uitsluitend nog via automatische incasso, periodieke overschrijving of digitale acceptgiro (betaalmail)
• Het inleveren van documenten t.b.v. een huurwoning. Dit kan alleen nog digitaal.
Ons hoofdkantoor is goed bereikbaarmet het openbaar vervoer of de fiets. Kom je met de auto? Bekijk hier de parkeerzones in de buurt van de Arlandaweg.
Kom je langs op ons kantoor? Lees dan onze huisregels.
Arlandaweg 88
1043 EX Amsterdam
Maandag t/m vrijdag
13.00 tot 16.00 uur (alleen op afspraak)
(020) 6 801 801 van 9.00 tot 16.00 uur
Voor spoedgevallen zijn we de hele dag telefonisch bereikbaar
Chatten met een medewerker
Van 09.00 tot 12.00 en van 13.00 tot 16.00 uur via de knop op deze website