Hoofdkantoor

Kantoor weer deels geopend

Onze balie is uitsluitend op afspraak geopend op maandag tot en met vrijdag van 13.00 tot 16.00 uur.
Een afspraak maken kan via dit formulier.

• Wil je een specifieke medewerker spreken, neem dan contact met ons op
• Voor algemene zaken is het contactformulier, bellen of chatten sneller en hoef je niet naar ons kantoor te komen

Voor de volgende zaken is het niet meer mogelijk om je te helpen op ons kantoor:

• Het betalen van de huur (pinnen) voor huurbetalingen, dit kan uitsluitend nog via automatische incasso, periodieke overschrijving of digitale acceptgiro (betaalmail)
• Het inleveren van documenten t.b.v. een huurwoning. Dit kan alleen nog digitaal.

Wat kun je regelen op ons hoofdkantoor?

  • Huurcontract tekenen (op afspraak)
  • Een gesprek met een van onze medewerkers (op afspraak)

Bereikbaarheid 

Ons hoofdkantoor is goed bereikbaarmet het openbaar vervoer of de fiets. Kom je met de auto? Bekijk hier de parkeerzones in de buurt van de Arlandaweg.

Huisregels

Kom je langs op ons kantoor? Lees dan onze huisregels.

Adres

Arlandaweg 88
1043 EX Amsterdam

Openingstijden balie

Maandag t/m vrijdag
13.00 tot 16.00 uur (alleen op afspraak)

Telefoon

(020) 6 801 801 van 9.00 - 12.30 uur
Voor spoedgevallen zijn we de hele dag telefonisch bereikbaar

Chatten met een medewerker

Van 13.00 - 16.00 uur via de knop op deze website

Routebeschrijving