Hoofdkantoor

Kantoor weer deels geopend

Onze balie is uitsluitend op afspraak geopend op maandag tot en met vrijdag van 13.00 tot 16.00 uur.
Een afspraak maken kan via dit formulier.

• Wilt u een specifieke medewerker spreken, neem dan contact met ons op
• Voor algemene zaken is bellen of chatten sneller en hoeft u niet naar ons kantoor te komen

Voor de volgende zaken is het niet meer mogelijk u te helpen op ons kantoor:

• Het betalen van de huur (pinnen) voor huurbetalingen, dit kan uitsluitend nog via automatische incasso, periodieke overschrijving of digitale acceptgiro (betaalmail)
• Het inleveren van documenten t.b.v. een huurwoning. Dit kan alleen nog digitaal.

Wat kun je regelen op ons hoofdkantoor?

  • Huurcontract tekenen (op afspraak)
  • Een gesprek met een van onze medewerkers (op afspraak)

Bereikbaarheid 

Ons hoofdkantoor is goed bereikbaar met het openbaar vervoer of de fiets. Kom je met de auto? Bekijk hier de parkeerzones in de omgeving van de Arlandaweg.

Huisregels

Kom je langs op ons kantoor? Lees dan onze huisregels.

Adres

Arlandaweg 88
1043 EX Amsterdam

Openingstijden

Maadag t/m vrijdag
13.00 tot 16.00 uur (alleen op afspraak)

Telefoon

(020) 6 801 801 alleen voor spoed

Routebeschrijving