Reparatie aanvragen

parkeerruimte

Is er iets stuk in of op jouw parkeerruimte? Klik op de groene knop om een reparatie aan te vragen.

Hoe vraag je een reparatie aan?

Het handigste is om dit te doen met je Mijn Eigen Haard account. Wil je een reparatie aanvragen met jouw postcode, let dan goed op dat ook de toevoeging correct is. Bijvoorbeeld 'PP1'. De juiste postcode met toevoeging staat ook in je huurcontract.

Vraag en antwoord

  • Ik ben verzekerd via Eigen Haard

    Je mag zelf contact opnemen met de firma Hermans Groep (Glasservice).

    Stuur een email naar info@hermans.com, met daarin:

    1 of meerdere foto’s van de schade als bijlage
    Jouw naam
    Telefoonnummer
    Adres en plaatsnaam
    Waar is de schade?
    (Indien van toepassing) verdieping
    Zet in de mail dat je huurder bent van Eigen Haard
     

     Als je echt niet kunt e-mailen, kun je Hermans bellen op telefoonnummer 020 49 78 608

    Je hoeft niks te betalen. 

    Ik ben niet verzekerd via Eigen Haard

    Neem contact op met een glasherstelbedrijf. De kosten betaal je zelf.

    Let op: zijn er in uw gebouw ook koopwoningen?

    Neem dan contact met ons op. De kosten betaalt de verzekering.

  • Ik woon in Amstelveen, Hoofddorp of Nes aan de Amstel

    Bel Zelhorst via 020 6 452 485 en maak een afspraak.

    Ik woon in Uithoorn

    Bel De Beij via 029 7 561 386 en maak een afspraak

    Ik woon ergens anders

    Maak een afspraak met SDR/Unica via www.storingplannen.nl of bel via 020 4 082 701.

    Let op: zijn er ook koopwoningen in de flat?

    Neem dan contact met ons op.

    Wie betaalt de reparatie

    Is het niet jouw schuld? Dan betalen wij de reparatie.

  • Huur je bij Eigen Haard en woon je niet in een VvE? Bel dan met onze Dakteamlijn: (088) 5 471 001.

    Woon je wel in een VvE? Neem dan contact met ons op via: (020) 6 801 801.

    Beide telefoonnummers zijn in geval van nood ook buiten kantooruren te bereiken.

    Wie betaalt de kosten?

    Wij betalen het herstel van de daklekkage. Je inboedelverzekering betaalt de schade aan jouw spullen.

  • Is er lekkage of een gesprongen waterleiding? Neem direct contact met ons op via: (020) 6 801 801 (ook buiten kantooruren).

    Houd er rekening mee dat je eigen inboedelverzekering je kan helpen met de uitbetaling van schade aan jouw spullen. 

Hulp nodig?

Geen probleem, we helpen je graag op weg.