Reparatie aanvragen

Wilt u een reparatieverzoek indienen? Lees hier meer.


Vraag en antwoord

  • Ik ben verzekerd via Eigen Haard

    Neem rechtstreeks contact op met DQ Glasservice: (020) 6 650 205 (ook buiten kantooruren).
     

    Let op: zijn er in uw gebouw ook koopwoningen?

    Neem dan contact met ons op. De kosten betaalt de verzekering.
     

    Ik ben niet verzekerd via Eigen Haard

    Neem contact op met een glasherstelbedrijf. De kosten betaalt u zelf.

  • Neem contact op met onze monteur in uw regio.

    Alle plaatsen (behalve Amstelveen, Nes aan de Amstel en Uithoorn):
    SDR/Unica, telefoon: (020) 4 082 701.

    U kunt ook zelf een monteur inplannen. Ga naar www.storingplannen.nl en vul uw postcode en huisnummer in. U kiest daarna zelf een dag en tijdstip voor het bezoek van een monteur.

    Amstelveen of Nes aan de Amstel:
    Zelhorst, telefoon: (020) 6 452 485

    Uithoorn:
    De Beij, telefoon: 0297 561 386


     

    Let op: zijn er in uw gebouw ook koopwoningen?

    Neem dan contact met ons op.
     

    Wie betaalt de kosten?

    Wanneer de verlichting of elektra buiten uw schuld is stukgegaan, betalen wij de kosten.

  • Huurt u bij Eigen Haard en woont u niet in een VvE? Bel dan met onze Dakteamlijn: (088) 5 471 001.

    Woont u wel in een VvE? Neem dan contact met ons op via: (020) 6 801 801.

    Beide telefoonnummers zijn ook buiten kantooruren te bereiken.


    Wie betaalt de kosten?

    Wij betalen het herstel van de daklekkage. Uw inboedelverzekering betaalt de schade aan uw spullen.

  • Is er lekkage of een gesprongen waterleiding? Neem direct contact met ons op via: (020) 6 801 801 (ook buiten kantooruren).

    Wie betaalt de kosten?

    Controleer hier wie waarvoor verantwoordelijk is.

    Houd er rekening mee dat uw eigen inboedelverzekering u kan helpen met de uitbetaling van schade aan uw spullen. 

Hulp nodig?

We helpen je graag verder

Chat met ons