Medewerker Schadezaken

36 uur Solliciteer

Jij kan de ster zijn van dit verhaal! Samen met ruim 600 collega’s heb je rechtstreeks invloed op hoe Amsterdam zich in de komende jaren gaat ontwikkelen. Elke dag, in een omgeving die net zo levendig is als onze stad. Kom werken bij één van de grootste woningcorporaties van Nederland en ontdek hoe jij impact kunt maken. Wij zijn Eigen Haard. Bij ons werk je hybride in een creatieve omgeving. Je krijgt een persoonlijk opleidingsbudget en we hebben flexibele werktijden. Maar er is nog veel meer. Kom jij ons helpen om onze klanten een goed thuis te bieden?

Wij zoeken een op het moment een
Medewerker Schadezaken

Amsterdam
36 uur

Dit is jouw baan:

Als medewerker Schadezaken ben je verantwoordelijk voor het gehele proces met betrekking tot de afhandeling van een schademelding van een van onze huurders. Je werkt hierbij samen met de kwaliteitsregisseurs in de bepaalde regio, het schade-expertisebureau en alle andere betrokken partijen. Het proces bevat alle stappen tussen het aannemen van de schademelding tot het toewijzen van schadebedragen of een eventuele gerechtelijke procedure. Je bouwt hiervoor een secuur en structureel dossier op. Je functioneert als de contactpersoon namens Eigen Haard naar alle betrokken partijen.

Dit is jouw team


Als medewerker schadezaken sta je er niet alleen voor. Je bent onderdeel van het bedrijfsbureau waar je met nog 2 medewerkers schadezaken samenwerkt. Naast de directe collega’s binnen het bedrijfsbureau werk je veel samen met diverse collega’s binnen de gehele organisatie.


Waarom jij (hopelijk) onze nieuwe collega bent


• Als medewerker schadezaken heb je( juridische) kennis op het gebied van dossieropbouw;
• Je bent nauwkeurig en hebt aandacht voor details;
• Je neemt verantwoordelijkheid voor je taken, erkent je eigen aandeel in situaties en handelt constructief;
• Je gaat op tactvolle wijze om met meningsverschillen en conflicten en draagt bij aan een voor beide partijen acceptabele oplossing;
• Je bent een teamspeler en zet samen met collega’s de schouders eronder.

Dit krijg je van ons en fijne extra’s


• Naast een salaris van minimaal € 3.405,- en maximaal € 4.278,- bruto per maand o.b.v. van een 36-urige werkweek (schaal G cao Woondiensten) ook een vaste eindejaarsuitkering van 6%
• Naast veel trainingen en opleidingen krijg je bij ons ook een persoonlijk opleidingsbudget van € 900,- per jaar;
• Je krijgt een telefoon en laptop van de zaak. Ook spullen voor thuiswerken regelen we voor je met een thuiswerkvergoeding van op dit moment € 2,35 per dag;
• Je kunt gratis met het OV voor woon- werk of je krijgt op dit moment € 0,23 per km als je met eigen vervoer reist;
• Bij ons heb je de mogelijkheid om feestdagen te ruilen: ruil je verlof op Hemelvaart en Tweede Pinksterdag om voor dagen die juist voor jou feestelijk zijn;
• Wil je wat vaker op vakantie? Geen probleem. Bij ons kun je ook extra vakantiedagen kopen;.
• Ons hoofdkantoor zit in goed bereikbare stadswijk Sloterdijk waar je tegen een kleine vergoeding kunt genieten van een dagelijks vers bereide lunch;
• Ook bieden wij de mogelijkheid om in lunchtijd een pilates- of yogales te volgen of je gaat voor of na jouw werkdag zelf de loopband op of doet een work-out op de fitnesstoestellen;

Hier kom je terecht

Je gaat werk maken van Mokum. Samen met onze enthousiaste collega’s willen we alles doen voor een blije klant. Jij ook? We helpen en vertrouwen elkaar, maar we houden elkaar ook scherp. Er is altijd ruimte om jezelf te zijn en om eigen ideeën te realiseren. We zijn samen Eigen Haard!

Maak werk van deze vacature!

• Solliciteer dan nu via de button bij deze vacature.
• Je kunt je motivatie richten aan Marthijn Keijzer, manager Bedrijfsbureau

Liever eerst nog wat meer informatie?

• Neem dan contact op met Marthijn Keijzer op telefoonnummer 0654262840 of m.keijzer@eigenhaard.nl
• Of via solliciteren@eigenhaard.nl als je vraag betrekking heeft op de sollicitatieprocedure.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.