Medewerker Huuradministratie

32 tot 36 uur- Amsterdam

Ben jij een communicatief sterke gesprekspartner voor onze huurders én gericht op het innoveren van administratieve processen?

Solliciteer

Ben jij communicatief sterk, klantgericht en heb je ook nog affiniteit met data? Heb je ervaring met het continu verbeteren van processen én wil je iets bijdragen aan het woongeluk van mensen in Amsterdam en omstreken? Dan willen we je graag een keer spreken. Wij zijn Eigen Haard, en met 56.000 woningen zijn we één van de grootste woningcorporaties van Nederland. Nu zijn wij op zoek naar een administratief medewerker.

Amsterdam- 32 tot 36 uur

Dit is wat je gaat doen:

  • Jij maakt onderdeel uit van de afdeling Huuradministratie & Vastgoedwaardering (in totaal 12 medewerkers), verantwoordelijk voor een adequate huuradministratie en een betrouwbare waardering van de volledige vastgoedportefeuille van Eigen Haard. In dit team wordt heel nadrukkelijk samen gewerkt aan het teamresultaat. Elkaar flexibel ondersteunen, werk onderling overdragen en kennis delen is hierbij belangrijk;
  • Jij bent in deze functie zeker niet alleen ‘in je eigen bubbel’ bezig met administratie. Een groot deel van je werk bestaat namelijk uit direct contact met onze huurders. Per mail, maar voor een groot deel ook telefonisch. Als grote corporatie vinden wij het belangrijk om ons sociale gezicht te laten zien en stellen wij klantbelang voorop. Het snel en klantvriendelijk te woord staan van onze klant, de huurder, is daarbij essentieel;
  • Je bent verantwoordelijk voor de huuradministratie in algemene zin: van het voorbereiden van de huurprolongatie tot het verwerken van de huuraanpassing, het verzenden van brieven aan huurders over de huuraanpassing en het behandelen van klachten en bezwaren naar aanleiding hiervan, schriftelijk én telefonisch;  
  • Je verzorgt de afrekeningen van stook- en servicekosten vanaf de voorbereidingen, het opstellen en controleren van de afrekeningen, tot en met de afhandeling van vragen van huurders, bewonerscommissies en collega’s. Onder de voorbereidingen valt ook de periodieke controle op datakwaliteit;
  • Jij bent gericht op het continu verbeteren van de processen, dit uit zich onder andere door het (vroegtijdig) signaleren van knelpunten, het proactief uitwerken van verbetervoorstellen en het implementeren daarvan. Je doet dit aan de hand van de LEAN-methodiek;
  • Je bent je bewust van de ontwikkelingen op het gebied van digitalisering en automatisering en de mogelijkheden / kansen die dit biedt voor het verbeteren van de dienstverlening van de afdeling.

Zo ziet onze ideale kandidaat eruit:

  • Jij beschikt over hbo werk- en denkniveau;
  • Jij hebt ervaring met direct (mondeling) klantcontact en krijgt daar energie van;
  • Jij bent communicatief vaardig en kunt zowel mondeling als schriftelijk complexe materie helder uitleggen aan huurders, zodat zij zich gehoord en geholpen voelen;
  • Jij schrikt niet van een klacht van een huurder, maar ziet deze juist als een kans om je dienstverlening te verbeteren of om de weerstand (tegen bijvoorbeeld een huurverhoging) om te buigen;
  • Jij denkt en handelt continu vanuit het perspectief van de (interne en externe) klant;
  • Je hebt ervaring op het gebied van financiële administraties en boekhouden;
  • Je beschikt over meer dan gemiddelde kennis van Microsoft Excel;
  • Ervaring met RPA (bij voorkeur UiPath), programmeren, testen van applicaties, opstellen van werkinstructies en het trainen van eindgebruikers is een grote plus!

De voordelen van werken bij Eigen Haard:

  • Een aantrekkelijk salaris binnen schaal F van de cao Woondiensten (€2.489 - €3187 op basis van een 36-urige werkweek. Voor medewerkers die al voor 1 augustus 2018 werkzaam waren in de corporatiesector, geldt een maximum van €3.380 bruto per maand)
  • Een vaste eindejaarsuitkering van 6%
  • Een persoonlijk opleidingsbudget
  • Sportfaciliteiten op kantoor
  • Ruimte om jouw ideeën te verwezenlijken
  • Je draagt bij aan woongeluk in de metropoolregio Amsterdam. 

Drie dingen die je moet weten over Eigen Haard

  1. Wij zijn een Amsterdamse organisatie, en zetten ons met hart en ziel in voor het woongeluk van iedereen in de stad en de wijde omgeving.
  2. Wij willen graag beter worden in wat we doen, en we helpen jou dus ook om beter te worden in jouw werk.
  3. Wij proberen ons zoveel mogelijk in te leven in onze klanten, zonder daarbij het belang van de organisatie uit het oog te verliezen.

Klinkt dat goed?

  • Solliciteer dan nu via onderstaande button. Dit kan nog tot en met 6 mei 2021;
  • Je kunt je brief richten aan Melle Hoetmer, manager Huuradministratie en Vastgoedwaardering; 

Liever eerst nog wat meer informatie?

  • Neem dan contact op met Melle Hoetmer via tel.nr. 06-21480722;
  • Of bel met Susan Saracino of Hanneke Lichtenbelt van de afdeling HR/ Werving & Selectie via 06 51341183 of 06 20932885 of mail naar solliciteren@eigenhaard.nl als je vraag betrekking heeft op de sollicitatieprocedure.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.