Allround Opzichter

Kom jij toezicht houden op alle soorten onderhoud binnen Vastgoedbeheer?

Over Eigen Haard

Een grote corporatie met slagkracht en een menselijk klimaat, dat is Eigen Haard. Een organisatie waarbinnen ruimte is voor initiatief en persoonlijke ontwikkeling. Waar we elke dag met veel plezier ons werk doen en waar we mét en op elkaar kunnen bouwen.

Kijk jij verder dan winst op korte termijn? Ben je ondernemend en denk je in oplossingen? Als je je daarnaast kunt inleven in onze klanten zonder het belang van de organisatie uit het oog te verliezen, dan zou Eigen Haard wel eens de werkgever kunnen zijn die bij jou past!

 

Wat ga jij doen?

In de veelzijdige functie van allround opzichter houd je binnen één van onze vier regio’s toezicht op de uitvoering van dagelijks- en contractonderhoud en mutatieonderhoud. Je ziet erop toe dat al dit onderhoud wordt uitgevoerd binnen planning, beleid en Arbowetgeving. Ook de kwaliteitsnormen en het budget bewaak je.

Je voert inspecties uit als gevolg van reparatieverzoeken en bent verantwoordelijk voor de doorlooptijd van het mutatieonderhoud, om leegstandsderving te minimaliseren.

Ook op het gebied van planmatig onderhoud heb je een taak. Je schouwt samen met de werkvoorbereider complexten ten behoeve van de meerjarenonderhoudsbegroting en houdt toezicht op de uitvoering van de ingeplande werkzaamheden aan de diverse complexen. Denk hierbij aan o.a. schilderwerk, voegwerk, vervangen cv installaties en dakwerkzaamheden.

Je neemt daarnaast deel aan diverse interessante renovatie- en verduurzamingsprojecten. Met recht een allround functie in een allround organisatie!

 

Wat heb jij in huis?

Uiteraard een dosis aan expertise. Je hebt minimaal twee jaar werkervaring met het houden van toezicht bij bouwprojecten en het aansturen van externe partijen.

Qua opleiding en kennis beschik je over:

  • mbo- werk-  en denkniveau;
  • een EPA- certificaat;
  • kennis van de kwaliteit en kosten van bouwmaterialen en de bouwkundige en procesmatige aspecten in relatie tot het realiseren van technische bouwprojecten;
  • kennis van wet- en regelgeving op het gebied van veiligheid (Arbo-wet, V&G- beleis) en deze kunnen toepassen;
  • ervaring met BIM (is een pré).

Wij zijn op zoek naar een collega die we over voortgangsbewaking niets hoeven te vertellen. Je ziet erop toe dat alle processen en uitgezette activiteiten op rolletjes lopen en dat de gemaakte afspraken worden nagekomen. Waar nodig grijp je in en stuur je bij. 

Je denkt in termen van oplossingen en kwaliteit. Klantgerichtheid zit jou in het bloed en je streeft naar de maximale klanttevredenheid.  Uiteraard ben je ook duidelijk als iets níet kan. 

Je weet kosten en baten van activiteiten en beslissingen goed af te wegen. Met jouw financieel bewustzijn zit het namelijk wel goed.

 

Eigen Haard biedt

Een uitdagende functie in een werkomgeving waar je een waardevolle maatschappelijke bijdrage kunt leveren en waar je jezelf optimaal kunt ontwikkelen.

Bij Eigen Haard zijn wij gedreven, maar hechten wij ook waarde aan een goede werk/ privébalans. Zo kennen wij een flexibele werktijdenregeling en krijg je bij ons de mogelijkheid om je fulltime werkweek (36 uur) te verdelen over vier dagen. In gezamenlijk overleg is bij Eigen Haard veel mogelijk!

Ook 8% vakantietoeslag en een vaste eindejaarsuitkering maken deel uit van ons arbeidsvoorwaardenpakket.

Voor meer informatie over onze arbeidsvoorwaarden kijk je op:

https://www.eigenhaard.nl/eigen-haard/werken-bij-eigen-haard/arbeidsvoorwaarden

De functie is ingeschaald in functieschaal G van de cao Woondiensten (€ 2.576- € 3.328 (voor medewerkers die voor 1 aug 2018 al in dienst waren, is einde schaal € 3.578) per maand op basis van een 36-urige werkweek)

Het betreft een functie voor 36 uur per week.

 

Interesse?

  • Graag ontvangen wij jouw motivatiebrief, voorzien van cv, uiterlijk op 16 december a.s. via de sollicitatielink bij deze vacature;
  • Wil je de kans graag grijpen, maar wil je graag meer weten over de inhoud van de vacature? Neem dan contact op met:  Carlo Izelaar, manager Dagelijks Onderhoud, via tel. 020 680 1801;
  • Vragen over de sollicitatieprocedure kun je stellen aan Susan Saracino, adviseur Werving & Selectie, op tel. 020 680 1137 of Hanneke Lichtenbelt, medewerker HR op tel. 020 680 1788.

 

 

 

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Privacy statement
Met het versturen van jouw sollicitatie geef je ons toestemming om je persoonlijke gegevens tot één jaar na beëindiging van de sollicitatieprocedure te bewaren, voor mogelijke toekomstige vacatures. Je gegevens worden niet voor andere doeleinden gebruikt.
Chat met ons