Ik heb een huurachterstand


Vraag en antwoord

  • U bent zelf verantwoordelijk voor het op tijd betalen van de huur vóór de 1e van de maand. Komt u er niet uit? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Hoe eerder hoe beter, wacht niet tot u in de problemen komt. Samen zoeken we naar een oplossing, bijvoorbeeld een betalingsregeling.

    U kunt ook een contactformulier invullen. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op om uw situatie te bespreken.

  • Vaak wel, dus wacht niet tot u in de problemen komt. Samen kijken we naar de mogelijkheden. Hoe eerder u contact met ons zoekt, hoe meer we voor u kunnen doen.

    Heeft u een betalingsachterstand? Bel: (020) 6 801 801 of e-mail naar: info@eigenhaard.nl.

    Het is belangrijk dat u de afspraken nakomt anders vervalt de regeling en krijgt u alsnog te maken met ons incassobureau. U betaalt dan de extra incassokosten.

  • De meeste mensen kunnen niet wachten op de maand mei of juni. Want vaak komt dan niet alleen het mooie weer, maar ook het vakantiegeld. Steeds meer mensen gebruiken dit extraatje om schulden te betalen. Want dat lucht op.

    Loopt u achter met de huur betalen?

    We willen niet dat u in de problemen komt. Een beginnende achterstand is vaak de start van veel ellende. Gebruik daarom uw vakantiegeld om dit op te lossen. Zo voorkomt u herinneringen, aanmaningen en incassokosten. U bepaalt zelf welk deel van uw vakantiegeld u wilt gebruiken om de achterstand in te lopen.

    Heeft u een lopende betalingsregeling?

    Deze kunt u gewoon houden. U kunt met uw vakantiegeld extra aflossen. Zo bent u eerder van de betalingsregeling en de achterstand af.

    Neem contact met ons op!

    Dan regelen we dit samen. Bel naar (020) 6 801 910.

Hulp nodig?

We helpen je graag verder

Chat met ons