Medewerker BOF voor ons Shared Service Center Finance (SSCF)

36 uur, Amsterdam

Heb je ervaring met financiële administraties, vind je het leuk om mee te denken over het continu verbeteren van processen én wil je iets bijdragen aan het woongeluk van mensen in Amsterdam en omstreken? Dan willen we je graag een keer spreken.

Solliciteer

Heb je ervaring met financiële administraties, vind je het leuk om mee te denken over het continu verbeteren van processen én wil je iets bijdragen aan het woongeluk van mensen in Amsterdam en omstreken? Dan willen we je graag een keer spreken. 

Wij zijn Eigen Haard, en met 56.000 woningen zijn we één van de grootste woningcorporaties van Nederland. Nu zijn wij op zoek naar een medewerker Backoffice Financiën voor ons Shared Service Center Finance (SSCF).

Amsterdam - 36 uur

Dit is wat je gaat doen:

Jij maakt onderdeel uit van de afdeling Shared Service Center Finance (in totaal 10 medewerkers) De afdeling SSCF is een gewaardeerde partner in het betrouwbaar en efficiënt verwerken van transacties. Daarnaast neemt ze een voortrekkersrol in het standaardiseren, automatiseren en optimaliseren van het factuurverwerkingsproces en bankverwerkingsproces en verleent optimale service aan de business. Samenwerking, hulpvaardigheid en continu verbeteren is belangrijk voor het team;

Je werkt binnen het team samen met een andere medewerker Backoffice Financiën, vier medewerkers SSCF en drie senior medewerkers SSCF, met elk hun eigen verantwoordelijkheidsgebieden. Twee keer per week hebben we een dagstart en één keer in de drie weken hebben we een sprintreview voor de verbeterprojecten.

Als medewerker Backoffice Financiën ben je het 1e aanspreekpunt voor de business en ben je verantwoordelijk voor het correct en tijdig uitvoeren van het betalingsproces.

In jouw functie hou je je bezig met:

  • de bewaking van de interne beheersmaatregelen rondom het betalingsproces;
  • de controle van alle betaalvoorstellen;
  • operationele werkzaamheden t.b.v. het betaalproces van de VvE’s;
  • het beheer van de verzekeringsportefeuille en coördineer je de financiële afwikkeling van de gemelde opstalschades;
  • beheer en controle bankcontracten en andere betalingsmiddelen;
  • operationele ondersteunende taken m.b.t. Treasury zoals de controle van de rente- en aflossingsverplichtingen;
  • debiteurenbeheer werkzaamheden zoals het tijdig uitvoeren van incasso’s voor Eigen Haard en de deelnemingen;
  • continue procesoptimalisatie van het gehele betalingsproces;
  • data beheer en analyses.

Zo ziet onze ideale kandidaat eruit:

  • je beschikt over mbo werk- en denkniveau;
  • minimaal twee jaar ervaring binnen een financiële afdeling;
  • ervaring met financiële gegevensverwerking en bijbehorende systemen;
  • affiniteit met data gedreven werken en je vindt het leuk om operationele data te analyseren, knelpunten te signaleren en verbeteringen voor te stellen;
  • je werkt zeer nauwkeurig en hebt oog voor detail;
  • je denkt en handelt continu vanuit het perspectief van de (interne en externe) klant en bent proactief in de contacten met zowel interne klant als leverancier;
  • je hebt oog voor verbetermogelijkheden van processen en mogelijk al wat kennis van de LEAN-methodiek. Of je bent bereid om je deze kennis op korte termijn eigen te maken;
  • je vindt automatisering en digitalisering van het betalingsproces supergaaf en wilt daar graag aan bijdragen;
  • je kunt een 1e data analyse uitvoeren en data kwaliteit beoordelen;
  • vindt ontwikkeling van jezelf en het team belangrijk, met het idee dat het altijd beter kan en krijgt er energie van om met jouw team de eindstreep te halen!

De voordelen van werken bij Eigen Haard:

  • een aantrekkelijk salaris binnen schaal F van de cao Woondiensten (€2.765,- tot  €3.357,- op basis van een 36-urige werkweek. Voor medewerkers die al voor 1 augustus 2018 werkzaam waren in de corporatiesector, geldt een maximum van €3.489,- bruto per maand);
  • een vaste eindejaarsuitkering van 6%;
  • een persoonlijk opleidingsbudget;
  • sportfaciliteiten op kantoor;
  • vitaliteitsprogramma;
  • ruimte om jouw ideeën te verwezenlijken;
  • je draagt bij aan woongeluk in de metropoolregio Amsterdam. 

Drie dingen die je moet weten over Eigen Haard

  1. Wij zijn een Amsterdamse organisatie, en zetten ons met hart en ziel in voor het woongeluk van iedereen in de stad en de wijde omgeving.
  2. Wij willen graag beter worden in wat we doen, en we helpen jou dus ook om beter te worden in jouw werk.
  3. Wij proberen ons zoveel mogelijk in te leven in onze klanten, zonder daarbij het belang van de organisatie uit het oog te verliezen.

Klinkt dat goed?

  • Solliciteer dan nu via onderstaande button. Je kunt je brief richten aan Ruscha van den Ende, manager SSCF.

Liever eerst nog wat meer informatie?

  • Neem dan contact op met Ruscha van den Ende, Manager SSCF via tel.nr. 06 21 482 312;
  •  Of mail met Mariëtte Beuk of Els ter Berg van de afdeling HR/ Werving & Selectie via solliciteren@eigenhaard.nl, als je vraag betrekking heeft op de sollicitatieprocedure. Wil je door ons worden teruggebeld? Laat dan een terugbelverzoek achter in de mail.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.