Senior Medewerker SSCF

36 uur, Amsterdam

Heb je ervaring met financiële administraties, vind je het leuk om mee te denken over het continu verbeteren van processen én wil je iets bijdragen aan het woongeluk van mensen in Amsterdam en omstreken?

Solliciteer

Heb je ervaring met financiële administraties, vind je het leuk om mee te denken over het continu verbeteren van processen én wil je iets bijdragen aan het woongeluk van mensen in Amsterdam en omstreken? Dan willen we je graag een keer spreken. 

Wij zijn Eigen Haard, en met 56.000 woningen zijn we één van de grootste woningcorporaties van Nederland. Nu zijn wij op zoek naar een administratief medewerker voor ons Shared Service Center Finance (SSCF).

Amsterdam - 36 uur

Dit is ons team:

Jij maakt onderdeel uit van de afdeling Shared Service Center Finance (in totaal 10 medewerkers) De afdeling SSCF is een gewaardeerde partner in het betrouwbaar en efficiënt verwerken van transacties. Daarnaast neemt ze een voortrekkersrol in het standaardiseren, automatiseren en optimaliseren van het factuurverwerkingsproces en bankverwerkingsproces en verleent optimale service aan de business. Samenwerking, hulpvaardigheid en continu verbeteren is belangrijk voor het team.

Je werkt binnen het team samen met twee senior medewerkers SSCF, vier andere medewerkers SSCF  en twee medewerkers Backoffice Financiën, met elk hun eigen verantwoordelijkheidsgebieden. Twee keer per week hebben we een dagstart ebn één keer in de drie weken hebben we een sprintreview voor de verbeterprojecten.

Dit is wat je gaat doen:

  • In jouw functie ligt de nadruk op het coördineren van de dagelijkse reguliere taken zoals  bankverwerking en crediteurenadministratie en gericht op control- werkzaamheden;
  • Je bent de het aanspreekpunt voor de business voor advies, knelpunten m.b.t. transactie verwerking binnen Eigen haard;
  • Je bent als kerngebruiker van zowel gebruikte als nieuwe applicaties en robots het 1e aanspreekpunt voor ICT. Te denken valt aan nieuwe releases, aanpassingen, testen, opstellen testscripts en  bepalen impact op wijzigingen;
  • Je signaleert digitaliserings- en optimalisatiekansen en adviseert de organisatie over mogelijke oplossingen.
  • Deelname aan of initieert projecten t.b.v. verbetering van proces- en datakwaliteit van factuurverwerking en bankverwerking;
  • Je voert data-analyse uit en beoordeelt de kwaliteit hiervan om dit in te zetten voor verdere divisie overschrijdende procesoptimalisatie vanuit LEAN methodiek; 
  • Waar nodig spring je bij bij het uitvoeren van de reguliere taken zoals factuurverwerking, bankverwerking en het opstellen en indienen van betalingsvoorstellen en ziet toe op de juiste procuratie.

Zo ziet onze ideale kandidaat eruit:

  • Je beschikt over mbo+ werk- en denkniveau;
  • Je hebt minimaal twee jaar ervaring op het gebied van financiële administraties;
  • Je hebt ervaring met financiële gegevensverwerking en bijbehorende systemen, bijvoorbeeld Empire;
  • Je hebt affiniteit met data gedreven werken en vindt het leuk om operationele/tactische data te analyseren, knelpunten te signaleren en verbeteringen voor te stellen;
  • Je werkt zeer nauwkeurig en hebt oog voor detail;
  • Je denkt en handelt continu vanuit het perspectief van de (interne en externe) klant en bent proactief;
  • Jij vindt ontwikkeling van jezelf en het team belangrijk, met het idee dat het altijd beter kan;
  • Jij krijgt er energie van om met jouw team de eindstreep te halen!

De voordelen van werken bij Eigen Haard:

  • Een aantrekkelijk salaris binnen schaal G van de cao Woondiensten (2.022- tot 3.700,-) op basis van een 36-urige werkweek. Voor medewerkers die al voor 1 augustus 2018 werkzaam waren in de corporatiesector, geldt een maximum van €3.832,- bruto per maand);
  • Een vaste eindejaarsuitkering van 6%;
  • Een persoonlijk opleidingsbudget;
  • Sportfaciliteiten op kantoor;
  • Vitaliteitsprogramma;
  • Ruimte om jouw ideeën te verwezenlijken;
  • Je draagt bij aan woongeluk in de metropoolregio Amsterdam. 

Drie dingen die je moet weten over Eigen Haard

  1. Wij zijn een Amsterdamse organisatie, en zetten ons met hart en ziel in voor het woongeluk van iedereen in de stad en de wijde omgeving.
  2. Wij willen graag beter worden in wat we doen, en we helpen jou dus ook om beter te worden in jouw werk.
  3. Wij proberen ons zoveel mogelijk in te leven in onze klanten, zonder daarbij het belang van de organisatie uit het oog te verliezen.

Klinkt dat goed?

  • Solliciteer dan nu via onderstaande button. Je kunt je brief richten aan Ruscha van den Ende, manager SSCF. 

Liever eerst nog wat meer informatie?

  • Neem dan contact op met Ruscha van den Ende via tel.nr. 06 21 482 312.
  • Of mail met Mariëtte Beuk of Els ter Berg van de afdeling HR/ Werving & Selectie via solliciteren@eigenhaard.nl, als je vraag betrekking heeft op de sollicitatieprocedure. Wil je door ons worden teruggebeld? Laat dan een terugbelverzoek achter in de mail.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.