Teamcoördinatoren Opzichters Dagelijks Onderhoud

Amsterdam - 36 uur Solliciteer

Ben jij een verbinder met goede coachingsvaardigheden, ben je bouwkundig onderlegd én wil je iets bijdragen aan het woongeluk van mensen in Amsterdam en omstreken? Dan komen we graag met jou in contact!

Wij zijn Eigen Haard, en met 56.000 woningen zijn we één van de grootste woningcorporaties van Nederland. Nu zijn we voor de afdelingen Dagelijks Onderhoud op zoek naar twee collega's voor de functie van:

 

Teamcoördinator Opzichters Dagelijks Onderhoud

Amsterdam – 36 uur per week

(standplaatsen Amsterdam en Ouderkerk a/d Amstel)

Team Vastgoedbeheer

Binnen Vastgoedbeheer werken we iedere dag samen aan de instandhouding en het verduurzamen van ons bezit: wij staan voor woningen van goede kwaliteit. Dat willen we bereiken met tevreden huurders en medewerkers en we zoeken de balans tussen kwaliteit en onze uitgaven. Dit willen we steeds een stapje beter doen. Daarvoor hebben we als MT de volgende drie kernpunten opgesteld om op te verbeteren:

  1. Met goede data hebben we onze (lange termijn) opgave in beeld.
  2. Slimmer Samenwerken met onze uitvoeringspartners (vanuit robuust inkoopproces)
  3. Wij zijn 1 Vastgoedbeheer (en werken actief samen met de andere divisies)

De structuur van de afdeling Dagelijks onderhoud is als gevolg van deze verbeterpunten recent aangepast van 4 regio’s naar 2 werkgebieden. Per werkgebied zoeken wij een Teamcoördinator Opzichters Dagelijks Onderhoud (regio 1 & 2 en regio 3 & 4).

Dit is wat jij gaat doen:

Jij geeft sturing aan de doorontwikkeling van de rol van opzichter Dagelijks Onderhoud (DO). We bewegen toe naar een kleinere groep uitvoeringspartners die ons, per gebied, ondersteunen in de uitvoering. De opzichters krijgen een regiefunctie, waarbij het verbinden van de verschillende stakeholders (huurders/BC, interne collega’s, uitvoeringspartners) één van hun kerntaken wordt. Naast een procesverandering is het ook een cultuurverandering die jij begeleidt: hoe werken we in vertrouwen en gezamenlijkheid met onze aannemers aan het realiseren van onze uitdagende doelstellingen?

Daarnaast krijg je energie van een goed lopende operatie. Jij ziet het als een uitdaging dat de dag soms anders loopt dan je had verwacht en houdt van het inspringen op lastige casussen.

Jij zoekt, samen met jouw team, continu de balans tussen afgesproken kaders en het belang van de huurder. Jij denkt mee hoe we onze dienstverlening naar de huurders kunnen verbeteren. Hoe signaleren we herhaalklachten? Hoe zorgen we ervoor dat we bij ingewikkelde en hardnekkige klachten (zoals lekkages of vocht/schimmel) nazorg inbouwen?

Je zorgt voor een warme binding met de afdeling Wijkontwikkeling & Leefbaarheid (W&L). Allereerst voor operationele issues op het snijvlak van technische en sociale problematiek. Jij faciliteert een actieve houding van de opzichters DO naar de buurtteams en onderkent het belang hiervan.

Benieuwd naar een uitgebreidere taakomschrijving? Mail dan naar solliciteren@eigenhaard.nl!

Zo ziet onze ideale kandidaat eruit:

  • Medewerkers coachen is jouw tweede natuur. Je weet hoe je capaciteiten van je medewerkers moet optimaliseren en je investeert in zelfoplossend vermogen;
  • Je bent een organisator in hart en nieren en krijgt zelfstandig zaken gedaan;
  • Je kunt je goed verplaatsen in je interne en externe klanten, waardoor je te allen tijde klantgericht handelt.
  • Je bent zeker resultaatgericht, maar hebt ook oog voor de menselijke maat en gevoel voor verhoudingen.

Qua opleiding, kennis en ervaring beschik je over:

  • Hbo werk- en denkniveau, bij voorkeur een opleiding in technische richting;
  • Kennis van bouwkundige, technische en procesmatige aspecten in relatie tot het realiseren onderhoud en onderhoudsprojecten;
  • Up-to-date kennis van de wet- en regelgeving op het gebied van interne veiligheid (ARBO-wet, V&G-beleid) en deze kunnen toepassen;
  • Inzicht in kwaliteit en kosten van bouwmaterialen;
  • Coördineren en functioneel aansturen externe partijen, kennis van de sector en ontwikkeling hierbinnen;
  • Kennis van wetgeving Bouwbesluit, Arbo, LEAN, globaal inzicht bouwkosten;
  • Ervaring met bouwprocessen, aanbestedingsvormen en selectieprocedures.

De voordelen van werken bij Eigen Haard:

  • Op basis van opleiding en (relevante) werkervaring bieden we een aantrekkelijk salaris binnen schaal J van de cao Woondiensten € 3.560,- tot € 5.083,- bruto per maand (o.b.v. van een 36-urige werkweek);
  • Bij Eigen Haard start je met een jaarcontract. Maar wij streven naar een langeretermijnrelatie. Dus als de samenwerking van beide kanten bevalt, heb je zicht op een contract voor onbepaalde tijd;
    • Een vaste eindejaarsuitkering van 6%;
    • Sportfaciliteiten op kantoor en online;
    • Ruimte om jouw ideeën te verwezenlijken;
    • Je draagt bij aan woongeluk in de metropoolregio Amsterdam.

 Drie dingen die je moet weten over Eigen Haard:

  1. Wij zijn een Amsterdamse organisatie, en zetten ons met hart en ziel in voor het woongeluk van iedereen in de stad en de wijde omgeving.
  2. Wij willen graag beter worden in wat we doen, en we helpen jou dus ook om beter te worden in jouw werk.
  3. Wij proberen ons zoveel mogelijk in te leven in onze klanten, zonder daarbij het belang van de organisatie uit het oog te verliezen.

Klinkt dat goed?

Solliciteer dan nu via ons sollicitatieformulier. Dit kan nog tot en met 7 februari 2022. Je kunt je brief richten aan Frans van de Kerkhof, directeur Vastgoedbeheer.

Liever eerst nog wat meer informatie?

  • Neem dan contact op met Frans van de Kerkhof via 06 50843189/ f.van.de.kerkhof@eigenhaard.nl  of Marthin van Greuningen, manager Dagelijks Onderhoud via m.vangreuningen@eigenhaard.nl.
  • Mail met Susan Saracino of Els ter Berg van de afdeling HR / Werving & Selectie via solliciteren@eigenhaard.nl  als je vraag betrekking heeft op de sollicitatieprocedure. Wil je door ons worden teruggebeld? Laat dan een terugbelverzoek achter in de mail!
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.