32-36 uur- Amsterdam Solliciteer

Ben je, net als wij, gericht op klantwaarde leveren en continu verbeteren? En wil je een positieve bijdrage leveren aan het woongeluk van mensen in Amsterdam en omstreken? Dan willen we je graag een keer spreken. Wij zijn Eigen Haard, en met 56.000 woningen zijn we een van de grootste woningcorporaties van Nederland. Nu zijn we op zoek naar drie adviseurs Inkoop, Contract en Leveranciersmanagement (adviseur ICLM). 

Amsterdam- 32-36 uur

Je rol binnen Eigen Haard

Je bent een sleutelfiguur die decentraal de medewerkers van een bepaald bedrijfsonderdeel ondersteunt om tot goede contracten te komen met leveranciers en ziet erop toe dat gemaakte afspraken worden nageleefd. Hierbij werk je nauw samen met de Centrale Inkoop Adviseur die hierover organisatiebreed adviseert .  

In deze dynamische functie is veel eigen inbreng, zelfstandigheid en creativiteit vereist.   

De bedrijfsonderdelen waarvoor wij momenteel adviseurs ICLM zoeken zijn:
Vastgoedbeheer: 
Hier speel je een rol in de totstandkoming van contracten en het management hierop van o.a. vastgoedgerelateerd onderhoud als renovatie, verduurzaming, reparatieonderhoud, mutatieonderhoud, planmatig onderhoud en contractonderhoud. 

Wonen: 
Hier speel je een rol in de totstandkoming van contracten en het management hierop van o.a. bewonergerelateerde zaken als schoonmaak van wooncomplexen, tuinonderhoud, mobiele onderhoud teams en diverse adviesdiensten. Je bent werkzaam op de afdeling Woonbeleid, Vertegenwoordiging en Secretariaat. 

Finance en Staf: 
Hier speel je een rol in de totstandkoming van contracten en het management hierop van o.a. Finance & Control, HR en Bestuurszaken. 

Dit is wat je gaat doen: 

  • Je ontwikkelt en implementeert het Inkoop, Contract- en Leveranciersmanagement als onderdeel van het inkoopbeleid binnen een divisie en/of afdeling van Eigen Haard; 
  • Je adviseert en ondersteunt management en directie op strategisch niveau met de ontwikkeling van contractmanagement; 
  • Je volgt de ontwikkelingen in de markt, maakt analyses en zorgt voor het opstellen en uitvoeren van contractmanagement als onderdeel van het inkoopbeleid; 
  • Je zorgt voor draagvlak voor toepassing van de afgesloten contracten alsmede een juiste toepassing van de contractafspraken; 
  • Je onderhoudt de relatie met leveranciers ten aanzien van contractuele verplichtingen; 
  • Je bent namens Eigen Haard gesprekspartner op tactisch/strategisch niveau van contractpartijen; 
  • Je levert een actieve bijdrage aan de ontwikkeling, inrichting en beheer van de CMS-applicatie; 
  • Je deelt kennis- en ervaring met de adviseurs ICLM van andere divisies en afdelingen en bent sparringpartner voor zowel de andere adviseurs ICLM en de Centrale Inkoop Adviseur; 
  • Je neemt, in voorkomend geval, deel aan inkoopprojecten om te komen tot een contract waarin het belang van Contract- en Leveranciersmanagement optimaal geborgd is; 
  • Je coacht en begeleidt de andere medewerkers; 
  • Je vormt functioneel een team met de Centrale Inkoop Adviseur en de Adviseurs ICLM en valt hiërarchisch onder de directeur/manager van jouw bedrijfsonderdeel.

Zo zien onze ideale kandidaten eruit:

  • Je beschikt over minimaal hbo werk- en denkniveau; 
  • Je hebt aanvullende kennis op het gebied van contractmanagement, inkoop (NEVI), adviesvaardigheden; 
  • Je hebt praktische, juridische contractkennis en kennis van relevante wet- en regelgeving; 
  • Je hebt tenminste vijf jaar werkervaring in een soortgelijke functie; 
  • Je bent een verbinder, neemt initiatief en weet van aanpakken; 
  • Je bent empathisch, denkt in mogelijkheden en creëert draagvlak; 
  • Je herkent je verder in de volgende steekwoorden: analytisch, proactief, energiek, resultaatgericht, goed in plannen en organiseren. 

De voordelen van werken bij Eigen Haard

  • Een aantrekkelijk salaris binnen schaal J van de cao Woondiensten (€ 3.482 - € 4.971 op basis van een 36-urige werkweek); 
  • Een vaste eindejaarsuitkering van 6%;
  • Een persoonlijk opleidingsbudget; 
  • Sportfaciliteiten op kantoor; 
  • Ruimte om jouw ideeën te verwezenlijken; 
  • Je draagt bij aan woongeluk in de metropoolregio Amsterdam. 

Drie dingen die je moet weten over Eigen Haard 

  1. Wij zijn een Amsterdamse organisatie, en zetten ons met hart en ziel in voor het woongeluk van iedereen in de stad en de wijde omgeving. 
  2. Wij willen graag beter worden in wat we doen, en we helpen jou dus ook om beter te worden in jouw werk. 
  3. Wij proberen ons zoveel mogelijk in te leven in onze klanten, zonder daarbij het belang van de organisatie uit het oog te verliezen. 

Klinkt dat goed? 

  • Solliciteer dan nu via de button bij deze vacature. Dit kan nog tot en met 20 oktober a.s.  Deze vacature wordt tegelijk in-en extern geplaatst. Bij geschiktheid hebben interne kandidaten de voorkeur.

Liever eerst wat meer informatie? 

  • Neem dan contact op met Susan Saracino of Hanneke Lichtenbelt van de afdeling HR/ Werving & Selectie via tel.nr 06-51341183/ 06 20932885 of solliciteren@eigenhaard.nl als je vraag betrekking heeft op de sollicitatieprocedure;
  • Inhoudelijke vragen over de vacature kun je stellen aan Jacomijn de Meij, Centrale Inkoop Adviseur, op tel. nr, 06 83048731.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.