Ben jij onze nieuwe verhuurduizendpoot?

Solliciteer

Ben jij een verhuurtalent met ervaring in de sociale verhuur, en wil je iets bijdragen aan het woongeluk van mensen in Amsterdam en omstreken? Dan willen we je graag een keer spreken. Wij zijn Eigen Haard, en met 56.000 woningen zijn we een van de grootste woningcorporaties van Nederland. Nu zijn we op zoek naar een verhuurmakelaar sociale verhuur. 

36 uur - Amsterdam

Dit is wat je gaat doen:

  • Als verhuurmakelaar draag je zorg voor de uitvoering van het verhuur- en mutatieproces van sociale huurwoningen. Je bent verantwoordelijk voor het reguliere verhuurproces;
  • Je bent verantwoordelijk voor je eigen dossiers. Dit geeft naast verantwoordelijkheid, veel flexibiliteit in het werken (denk bijvoorbeeld aan waar en wanneer je werkt);
  • Je werkt samen binnen één regio. Er zijn vier regioteams voor het reguliere verhuurproces en er zijn teams die verantwoordelijk zijn voor de Tijdelijke Verhuur en de Bijzondere Verhuur;
  • Jij werkt in principe als verhuurmakelaar in het regioteam. Indien nodig word je ook ingezet binnen het team Vrije Sector Huur;
  • Binnen het regioteam houd je je bezig met de volgende werkzaamheden:
    • Makelen van sociale huurwoningen, waarbij de afdeling Verhuur verantwoordelijk is voor het gehele proces;
    • Bepalen van de aanbiedstrategie bij vrijkomende woningen op basis van een aantal criteria (doelgroep, huurprijs e.d.);
    • Opstellen en plaatsen van advertenties, rekening houdend met de woning en de beoogde doelgroep;
    • Onderhouden van contacten met organisaties en instellingen over het beschikbaar stellen en verhuren van woonruimte aan bijzondere doelgroepen;
    • Onderhouden van interne contacten om de informatie-uitwisseling, samenwerking, coördinatie en overdracht van werkzaamheden te bevorderen;
    • Verstrekken van informatie aan en maken van afspraken met kandidaat-huurders over de verhuring van de woning;
    • Uitvoeren van bezichtigingen;
    • Controleren van aangeleverde gegevens van kandidaat-huurders en beoordelen of de klant aan inkomens- en toewijzingscriteria voldoet;
    • Afsluiten van opgestelde huurcontracten met huurders;
    • Goed (administratief) afhandelen van verhuringen;
    • Overdragen van sleutels en woning aan de klant;
    • Optreden als contactpersoon voor de afdeling verhuur in projectteams/overleggen (denk bijvoorbeeld aan nieuwbouw-, of renovatieprojecten);
    • We werken met LEAN en dat vraagt continu bezig zijn met het verbeteren van het proces.

Zo ziet onze ideale kandidaat eruit:

  • Je bent een klantgerichte en dynamische persoonlijkheid die goed kan omgaan met veranderingen, die verantwoordelijkheid neemt en dit weet uit te dragen;
    • Je beschikt over hbo werk- en denkniveau;
    • Je hebt minimaal twee jaar ervaring met het verhuren van sociale huurwoningen;
    • Je bent (vanzelfsprekend) integer;
      • Je bent in het bezit van een rijbewijs;
      • Actuele kennis van huur wet- en regelgeving en verhuurproces is een pré;
      • Inzicht in de (ontwikkeling van de) woningmarkt is een pré;
      • Kennis van de toewijzingsregels in de stadsregio Amsterdam is een pré;
      • Kennis van Empire en WoningNet is een pré;
      • Kennis van LEAN is een pré.

Door veranderingen op de afdeling zijn wij het laatste jaar op zoek naar nieuwe collega's. Dit geeft een leuke dynamiek op onze afdeling. Inmiddels is er al een aantal gestart. Ben jij onze volgende collega en vul je ons team aan?

De voordelen van werken bij Eigen Haard:

  • Een aantrekkelijk salaris (binnen schaal H van de cao Woondiensten (€ 2.994,- tot en met  €3.891,- bruto per maand op basis van een 36-urige werkweek);
  • Voor kandidaten die voor 1-8-2018 al werkzaam waren onder de cao Woondiensten, geldt €4.119,- als einde van de schaal.
  • Een persoonlijk opleidingsbudget;
  • Sportfaciliteiten op kantoor;
  • Ruimte om jouw ideeën te verwezenlijken;
  • Je draagt bij aan woongeluk in de wijde omgeving.

 Drie dingen die je moet weten over Eigen Haard

  1. Wij zijn een Amsterdamse organisatie, en zetten ons met hart en ziel in voor het woongeluk van iedereen in de stad en de wijde omgeving.
  2. Wij willen graag beter worden in wat we doen, en we helpen jou dus ook om beter te worden in jouw werk.
  3. Wij proberen ons zoveel mogelijk in te leven in onze klanten, zonder daarbij het belang van de organisatie uit het oog te verliezen. 

Klinkt dat goed?

  • Solliciteer dan nu via onderstaande button. Dit kan nog tot en met 29 februari a.s.;
  • Je kunt je brief richten aan Marlies van den Berg, manager Verhuur;

Liever eerst nog wat meer informatie?

  • Neem dan contact op met Marlies van den Berg via tel.nr. 020 680 1801;
  • Of bel met Susan Saracino of Hanneke Lichtenbelt van de afdeling HR/ Werving & Selectie via tel.nr 020 680 1788/1137 als je vraag betrekking heeft op de sollicitatieprocedure.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.