Reparatie

Om verdere verspreiding van het coronavirus te voorkomen hebben wij onze dienstverlening aangepast.

Iets stuk?

  • We zijn telefonisch alleen bereikbaar voor reparaties die echt niet kunnen wachten (zie de uitleg hier onder). Deze spoedreparaties pakken we direct op.
  • Is er iets stuk in huis, maar heeft het geen spoed? Dit kunt u hier melden. U kunt ons hier niet voor bellen.
  • Een dag voor uw afspraak wordt u gebeld door onze vakman. Hij legt uit hoe hij de reparatie veilig uitvoert, volgens de richtlijnen.

Spoedreparaties

U kunt ons bellen voor:

  • EXTREEM GEVAARLIJKE SITUATIES! Schade aan uw woning door brand, regen, storm of inbraak
  • Als u niet meer naar binnen of naar buiten kunt bij uw woning (binnen-/buitensluiting) 
  • Vloeren en/of vloerluiken die kapot zijn en daardoor gevaar opleveren
  • Geen warm water in uw woning
  • Geen gas, water en/of elektra in uw woning
  • Ernstige lekkage waardoor gevaarlijke situaties ontstaan (CV-lekkage, daklekkage, waterlekkage in meterkast)
  • Een lift die niet meer werkt
  • Gaslekkage
  • Alarm koolstofmonoxide melder (hangt aan de muur)
  • Blootliggende bedrading van elektra

Voor alle overige reparaties kunt u hier zelf een afspraak maken. Deze nemen wij telefonisch niet in behandeling. 

Onze dienstverlening

Lees hier meer over onze aangepaste dienstverlening.