Reparatie

Iets stuk?

  • We zijn telefonisch bereikbaar voor reparaties die niet kunnen wachten (zie uitleg hieronder). Deze spoedreparaties pakken we direct op.
  • Is er iets stuk in huis, maar heeft het geen spoed? Dit kunt u hier melden. Lukt het niet om een reparatieverzoek via de website in te dienen? Dan kunt u ons bellen. Houd rekening met een wachttijd.
  • Nu de coronamaatregelen zijn versoepeld krijgen wij veel reparatieverzoeken. Hierdoor duurt het langer om een afspraak in te plannen dan u van ons gewend bent.

Spoedreparaties

U kunt ons bellen voor:

  • EXTREEM GEVAARLIJKE SITUATIES! Schade aan uw woning door brand, regen, storm of inbraak
  • Als u niet meer naar binnen of naar buiten kunt bij uw woning (binnen-/buitensluiting) 
  • Vloeren en/of vloerluiken die kapot zijn en daardoor gevaar opleveren
  • Geen warm water in uw woning
  • Geen gas, water en/of elektra in uw woning
  • Ernstige lekkage waardoor gevaarlijke situaties ontstaan (CV-lekkage, daklekkage, waterlekkage in meterkast)
  • Een lift die niet meer werkt
  • Gaslekkage
  • Alarm koolstofmonoxide melder (hangt aan de muur)
  • Blootliggende bedrading van elektra

Voor alle overige reparaties kunt u hier zelf een afspraak maken. Deze nemen wij telefonisch niet in behandeling. 

Onze dienstverlening

Lees hier meer over onze aangepaste dienstverlening.