Maatregelen vanwege Corona

Door het coronavirus passen wij onze dienstverlening aan om verdere verspreiding te voorkomen. Hou deze pagina in de gaten voor de nieuwste ontwikkelingen.

Wat kunt u van ons verwachten

Bereikbaarheid

  • Door het coronavirus zijn wij digitaal het best bereikbaar. Stel uw vragen daarom via dit contactformulier. Lukt dit niet? Dan kunt u ons bellen. Houd rekening met een wachttijd.
  • Al onze kantoren zijn gesloten. 

Problemen met de huur betalen?

Veel mensen raken door de coronacrisis (een deel van) hun inkomen kwijt.  Heeft u door een verandering in uw inkomsten moeite met het betalen van de huur? Wij leggen u hier uit wat u dan kunt doen.

Reparatieverzoeken, onderhoud en renovatiewerkzaamheden

  • We voeren weer alle reparaties uit. Dien hier uw reparatieverzoek online in.
  • Bij een reparatieafspraak mogen alleen gezinsleden aanwezig zijn. 
  • Werkzaamheden in leegstaande woningen gaan door.
  • Renovatie- en verduurzamingswerkzaamheden van woningen in bewoonde staat gaan door als we kunnen garanderen dat die werkzaamheden conform de richtlijnen van het RIVM en het protocol Samen veilig doorwerken, kunnen uitvoeren. 
  • Onderhoud aan o.a. uw CV  en mechanische installatie voeren we uit. U mag zelf aangeven of de werkzaamheden in uw huis wel of niet doorgaan. De onderhoudspartijen volgen de richtlijnen van het RIVM strikt op.

Woningbezichtigingen

  • Woningbezichtigingen gaan door. We passen de vorm aan. Wij nemen hierover contact met u op. 

Gezondheidsmaatregelen

Nieuwsbrief voor alle bewoners

Alle huurders van Eigen Haard kregen op 27 maart een speciale nieuwsbrief. Op 20 april ontvingen zij een tweede nieuwsbrief. De derde nieuwsbrief ontvangen zij op 18 juni. Voor iedere gemeente waar we werken hebben we ook een aparte nieuwsbrief gemaakt. 

Vragen?

Stuur die via het contactformulier.