Veranderingen door corona

Door het coronavirus is er veel veranderd, ook bij ons. Hier lees je hoe je ons kunt bereiken en hoe we veilig ons werk blijven doen, ook bij jou thuis. 

Hoe kun je ons bereiken?

Het is aan de telefoon erg druk. Je kunt ons snel en gemakkelijk bereiken via het contactformulier.

Contactformulier

Lukt dit niet? Dan kun je ons bellen. Het duurt vaak even voordat je iemand aan de telefoon krijgt. 
Je kunt niet bij ons langskomen. Al onze kantoren zijn gesloten. 

Reparatieverzoeken, onderhoud en renovatiewerkzaamheden

Is er iets stuk in huis? Je kunt zelf een afspraak inplannen met één van onze vakmannen

reparatieverzoek inplannen

Komt een vakman bij je thuis? Dan mogen alleen de gezinsleden thuis zijn.

  • Bij alle werkzaamheden houden we ons aan de richtlijnen van het RIVM
  • Onderhoud aan de centrale verwarming (CV) of mechanische installatie gaat door, tenzij je dit zelf liever niet wilt.   
  • Werk in leegstaande woningen gaat door. Ander werk, in woningen met bewoners, gaat door als dat kan volgens de richtlijnen van het RIVM en de regels uit het protocol Samen veilig doorwerken

Ben je uitgenodigd om een woning te bekijken? 

De afspraak gaat door. We nemen contact met je op om je te laten weten hoe we de woning op een veilige manier laten zien. 

Problemen met de huur betalen?

Veel mensen raken door de coronacrisis (een deel van) hun inkomen kwijt. Heb je door een verandering in inkomsten moeite met het betalen van de huur? Wij leggen hier uit wat je dan kunt doen

Gezondheidsmaatregelen

We sturen geen mensen op pad met gezondheidsklachten die lijken op het coronavirus. Lees de RIVM richtlijn.
We vragen of je geen gezondheidsklachten hebt die lijken op het coronavirus.
De aannemers die voor ons bij jou aan het werk zijn, houden zich aan de richtlijnen van het RIVM en het protocol Samen veilig doorwerken.

Vragen?

Stel ze via het contactformulier.

Contactformulier