In woningen van goede kwaliteit

De kwaliteit en het comfort van onze woningen zijn in verhouding met de huur.

We zorgen dat onze woningen voldoen aan de eisen van de tijd. Dit doen we door goed onderhoud, renovatie en het bouwen van nieuwe woningen. De kwaliteit en het comfort van onze woningen zijn in verhouding met de huur. De grootste uitdagingen liggen op het vlak van energiezuinigheid en isolatie. We investeren dan ook flink in duurzaamheidWe gebruiken duurzame materialen en materialen die hergebruikt kunnen worden. We zijn hierin vernieuwend en creatief. Dat geldt ook voor de manieren waarop we samenwerken met partners. Veel van onze woningen zijn voor iedereen toegankelijk. Zodat ook mensen met een zorgvraag zelfstandig kunnen blijven wonen.

Meten is weten

Elk jaar meten wij de conditie van een derde van de gebouwen. De belangrijkste onderdelen van een gebouw worden doorgelicht. En op basis van de uitslag wordt het meerjarenonderhoudsplan bepaald. Uit de conditiemeting blijkt dat het vastgoed er goed voor staat. Meer dan 80% van het gemeten vastgoed staat er goed tot uitstekend voor.