Vastgoed van goede kwaliteit

Verkocht

“We betrekken potentiële kopers bij onze nieuwbouwprojecten.”

Met de verkoop van woningen helpen we de doorstroming op de woningmarkt op gang.Wij verkopen vooral woningen om een wijk de goede kant op te helpen. Want met verkoop zorgen we voor een divers aanbod in de wijk. En daardoor ontstaat er een gemengde wijk, waar het prettig wonen is. Daarnaast helpen we met de verkoop van woningen de doorstroming op de woningmarkt op gang. Want onze betaalbare koopwoningen zijn bereikbaar voor bijvoorbeeld voor starters, voor wie het vaak moeilijk is om een woning te kopen. De inkomsten investeren we weer in de wijk en in nieuwe woningen.

De markt

In 2016 heeft het herstel van de woningmarkt – met name in onze regio – doorgezet. De verkoop van bestaande en nieuwbouw woningen verliep voortvarend. De krapte op de markt in ons werkgebied en de lage hypotheekrente hadden hier een grote bijdrage in.

Actief in de markt

We zorgen ervoor dat we goed zichtbaar zijn als aanbieder. Op internet en via social media. We betrekken potentiële kopers bij onze nieuwbouwprojecten. We geven deze projecten samen vorm met onze klanten vorm. In een vroeg stadium denken zij mee over het ontwerp en de inrichting van de woning én de omgeving. Zo bouwen we woningen waar de toekomstige bewoners ook echt op zitten te wachten.

De aantallen

Gemeente  Aantal