Vastgoed van goede kwaliteit

Bewonersinitiatieven

“We stellen jaarlijks € 50.000 beschikbaar voor bewonerscommissies die een idee hebben voor hun eigen leefomgeving.”

Wij ondersteunen bewonersinitiatieven die te maken hebben met het verbeteren van de kwaliteit en het uiterlijk van ons vastgoed. En initiatieven die te maken hebben met het betrekken van bewoners bij de buurt.

Het Eigen Haard Fonds € 37.277In 2016 organiseerden wij het Fonds voor de zesde keer.

Het doel van het Eigen Haard fonds is het verbeteren van de kwaliteit en het uiterlijk van onze gebouwen en de directe omgeving ervan. We stellen jaarlijks een bedrag van € 50.000 beschikbaar voor bewonerscommissies die een idee hebben voor hun eigen leefomgeving. In 2016 organiseerden wij het Eigen Haard Fonds voor de zesde keer. De jury koos vijf ideeën die de bewoners - dankzij het Fonds - kunnen realiseren.

Gemeente Amsterdam - Open Monumentendag € 7.500

Wij hebben veel monumenten. Dankzij de Open Monumentendag betrekken we een zeer breed publiek bij het behoud, beheer en de ontwikkeling van monumenten. En het vergroot de betrokkenheid van bewoners bij hun buurt.