Vraag & Antwoord

Hoe zit het met mijn privacy? 

Kan iedereen lid worden van het Eigen Haard Online Klantpanel?

Ik heb me aangemeld. Hoe gaat het nu verder?

Ik heb me ingeschreven voor het Eigen Haard Klantpanel, maar ik ontvang (bijna) geen uitnodigingen voor onderzoek(en). Hoe kan dat?

Heb ik speciale software nodig om mee te doen?

Hoe weet ik dat er een onderzoek is waaraan ik kan meedoen?

Moet ik een onderzoek meteen invullen?

Hoe lang duurt het invullen van een vragenlijst?

Ben ik verplicht om aan alle onderzoeken deel te nemen?

De vragenlijst werkt niet, wat moet ik doen?

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

Ik heb een nieuw e-mailadres, wat moet ik doen?

Ik wil me uitschrijven uit het Eigen Haard Klantpanel, wat moet ik doen?

Ik heb een andere vraag, wat moet ik doen?




Hoe zit het met mijn privacy?

Uw gegevens worden behandeld volgens de Wet Bescherming Persoonsgegevens. Uw e-mailadres gebruiken wij uitsluitend om u uit te nodigen voor een onderzoek. Uw gegevens geven wij niet door aan derden en gebruiken we ook niet voor verkoopdoeleinden. De antwoorden die u geeft tijdens het onderzoek blijven altijd anoniem. Zie ook ons Privacy statement.

naar boven


Kan iedere huurder lid worden van het Eigen Haard Online Klantpanel?

Ja, iedereen die huurt bij Eigen Haard kan lid worden van het klantpanel. 

naar boven


Ik heb me aangemeld. Hoe gaat het nu verder?

Direct nadat u zich heeft aangemeld, ontvangt u een bevestigingsmail met uw persoonlijke toegangscode en wachtwoord. Met deze gegevens heeft u toegang tot uw profielpagina, waar u eventueel uw persoonlijke gegevens kunt aanpassen. 

naar boven


Ik heb me ingeschreven voor het Eigen Haard Klantpanel, maar ik ontvang (bijna) geen uitnodigingen voor onderzoek(en). Hoe kan dat?

Er is een aantal mogelijke oorzaken: 

  1. U hebt uw gegevens tijdens het inschrijven niet volledig ingevuld. Op uw profielpagina kunt u enkele aanvullende gegevens over uzelf invullen, zoals uw postcode. Als u deze gegevens volledig invult, heeft u een grotere kans om uitgenodigd te worden voor onderzoeken. Voor de meeste onderzoeken wordt namelijk een selectie gemaakt van panelleden die aan bepaalde kenmerken voldoen.
  2. Niet iedereen wordt voor ieder onderzoek uitgenodigd. Voor sommige onderzoeken moeten de deelnemers voldoen aan een bepaald profiel (bijvoorbeeld bepaalde regio of leeftijd).
  3. Wanneer u nog nooit een uitnodiging voor deelname heeft ontvangen, vragen we u het e-mailadres dat u bij uw inschrijving heeft opgegeven te controleren. Misschien is er tijdens het inschrijven per ongeluk een typefout gemaakt. Of misschien hebt u inmiddels een ander e-mailadres. U kunt uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens raadplegen en eventueel corrigeren op uw eigen profielpagina.
  4. Wellicht worden e-mails tegengehouden door een spamfilter. Uitnodigingen voor onderzoeken worden altijd gestuurd vanuit een e-mailadres vanaf het domein 'mwm2.nl'. Zorg ervoor dat dit e-mailadres niet als afzender van ongewenste mail beschouwd wordt en dat dit e-mailadres als toegestane afzender op de lijst van gewenste mail opgenomen wordt.

naar boven


Heb ik speciale software nodig om mee te doen?

Nee, u hebt geen speciale software nodig. Het enige dat u nodig heeft, is toegang tot het internet en een eigen e-mailadres zodat we u per mail kunnen uitnodigen voor de onderzoeken. 

naar boven


Hoe weet ik dat er een onderzoek is waaraan ik kan meedoen?

U krijgt per e-mail een uitnodiging tot deelname aan het onderzoek. In deze e-mail staat een persoonlijke link waarmee u automatisch wordt toegelaten tot de enquête. 

naar boven


Moet ik een onderzoek meteen invullen?

Nee, u kunt de vragenlijst invullen op een tijdstip dat u het beste schikt. Let wel op de periode dat het onderzoek ingevuld kan worden. Een klantpanelonderzoek staat altijd 2 weken live, tenzij anders aangeveven. 

naar boven


Hoe lang duurt het invullen van een vragenlijst?

De tijdsduur varieert, maar meestal kost het invullen ongeveer tien minuten. De duur van het onderzoek staat in de uitnodigingsmail.

naar boven


Ben ik verplicht om aan alle onderzoeken deel te nemen?

Nee. U kunt altijd zelf bepalen of u aan een onderzoek wilt meedoen of niet. 

naar boven


De vragenlijst werkt niet, wat moet ik doen?

Mocht de link naar de vragenlijst niet werken: kopieer de link vanuit de uitnodigingsmail naar de adresbalk van uw internet browser. Indien u nog steeds problemen ondervindt, neem dan contact op met de helpdesk van MWM2 (de beheerder van de onderzoeksapplicatie). 

naar boven


Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

Via uw profielpagina kunt u uw wachtwoord laten toesturen. Als u in het formulier uw e-mailadres invult en op 'Wachtwoord vergeten' klikt, krijgt u binnen enkele minuten het wachtwoord toegestuurd. 

naar boven


Ik heb een nieuw e-mailadres, wat moet ik doen?

U kunt uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens raadplegen en eventueel corrigeren op uw eigen profielpagina. 

naar boven


Ik wil me uitschrijven uit het Eigen Haard Klantpanel, wat moet ik doen?

U kunt zich uitschrijven wanneer u wilt. Hierna benaderen wij u niet meer voor onderzoeken. 

naar boven


Ik heb een andere vraag, wat moet ik doen?

U kunt uw vraag stellen op de MWM2 contactpagina. Binnen twee werkdagen ontvangt u een inhoudelijk antwoord.

naar boven

Contact

Vragen over het klantpanel? Vul ons contact forumlier in.

Chat met ons