Klantpanel

Wij willen graag weten wat u als klant van ons vindt. Daarom houden we regelmatig onderzoeken. Met ons klantpanel vragen we onze huurders regelmatig naar hun mening over allerlei onderwerpen. Vragen kunnen gaan over uw woning, de wijk waarin u woont, of de dienstverlening door onze medewerkers. Wij gebruiken de informatie uit deze onderzoeken om de dienstverlening te verbeteren.

Hoe werkt het Online Klantpanel?

  • Als panellid ontvangt u, enkele keren per jaar, per e-mail een uitnodiging om via internet deel te nemen aan een enquête.
  • Al uw antwoorden en gegevens blijven anoniem en worden alleen gebruikt voor klantpanelonderzoeken (lees meer over de privacy)
  • U bent vrij om deel te nemen aan onze onderzoeken, er is geen enkele verplichting.
  • U kunt zich op elk moment uitschrijven.
  • De resultaten van de onderzoeken maken we bekend op onze webstie.
  • Onder actief deelnemende panelleden verloten we een prijs bij elk onderzoek.

Onderwerpen

Onderwerpen waarover we u vragen kunnen voorleggen, zijn:
  • Waar kunnen wij de komende jaren meer werk van maken?
  • Hoe kunnen wij onze werkprocessen verbeteren?
  • Hoe kunnen wij de leefbaarheid in uw buurt bevorderen?
  • Welk beeld heeft u van ons?

Interesse?

Schrijf u in voor het Online Klantpanel. 

Chat met ons