Ervaren verhuurmakelaar, 32-36 uur

Ben jij klantgericht en vind je het leuk om in een dynamische omgeving te werken, dan is dit de functie die bij je past. Als verhuurmakelaar ben je verantwoordelijk voor je eigen dossiers. Dit geeft naast verantwoordelijkheid, veel flexibiliteit in het werken (denk bijvoorbeeld aan waar en wanneer je werkt). Je werkt samen binnen één regio. Er zijn vier regioteams voor het reguliere verhuurproces en er zijn teams die verantwoordelijk zijn voor de Tijdelijke Verhuur en de Bijzondere Verhuur. Bij Bijzondere Verhuur worden o.a. woningruil, wijziging tenaamstelling contracten, en huisbewaring behandeld. Wij hebben binnen onze formatie ruimte voor een verhuurmakelaar voor de regioteams. Daarnaast wordt van je gevraagd om ook inzetbaar te zijn binnen het team Vrije Sector Huur indien nodig.

We zijn op zoek naar een klantvriendelijk, dynamische persoonlijkheid die goed kan omgaan met veranderingen en die de verantwoordelijkheid neemt en dit weet uit te dragen.

Herken jij jezelf in dit beeld en heb jij twee tot drie jaar ervaring in een vergelijkbare functie? Dan zien wij jouw sollicitatie graag tegemoet!

Wat ga jij doen?

Als verhuurmakelaar draag je zorg voor de uitvoering van het verhuur- en mutatieproces van sociale huurwoningen. Je bent verantwoordelijk voor het reguliere verhuurproces.

De regioteams reguliere verhuur houden zich o.a. bezig met:

  • Makelen van sociale huurwoningen, waarbij de afdeling Verhuur verantwoordelijk is voor het gehele proces;
  • Bepalen van de aanbiedstrategie bij vrijkomende woningen op basis van een aantal criteria (doelgroep, huurprijs e.d.);
  • Opstellen en plaatsen van advertenties, rekening houdend met de woning en de beoogde doelgroep;
  • Onderhouden van contacten met organisaties en instellingen over het beschikbaar stellen en verhuren van woonruimte aan bijzondere doelgroepen;
  • Onderhouden van interne contacten om de informatie-uitwisseling, samenwerking, coördinatie en overdracht van werkzaamheden te bevorderen;
  • Verstrekken van informatie aan en maken van afspraken met kandidaat-huurders over de verhuring van de woning;
  • Uitvoeren van bezichtigingen;
  • Controleren van aangeleverde gegevens van kandidaat-huurders en beoordelen of de klant aan inkomens- en toewijzingscriteria voldoet;
  • Afsluiten van opgestelde huurcontracten met huurders;
  • Goed (administratief) afhandelen van verhuringen;
  • Overdragen van sleutels en woning aan de klant;
  • Optreden als contactpersoon voor de afdeling verhuur in projectteams/overleggen (denk bijvoorbeeld aan nieuwbouw-, of renovatieprojecten);
  • We werken met LEAN en dat vraagt continu bezig zijn met het verbeteren van het proces.

Wat heb jij in huis?

Om voor deze functie in aanmerking te komen, herken je je volledig in de onderstaande functie-eisen en competenties:

Opleiding, kennis en ervaring

  • 2-3 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie;
  • een rijbewijs;
  • HBO werk- en denkniveau;
  • Actuele kennis van huur wet- en regelgeving en verhuurproces;
  • Inzicht in de (ontwikkeling van de) woningmarkt;
  • Maken van inkomensberekeningen  en passendheidstoets;
  • Kennis van de toewijzingsregels in de stadsregio Amsterdam is een pré;
  • Kennis van Empire en WoningNet is een pré;
  • Kennis van LEAN is een pré.

Klantgerichtheid:
Je denkt en handelt vanuit het perspectief van de interne en externe klant.

Integriteit:
Je hanteert een hoge standaard voor eerlijkheid en betrouwbaarheid, ook onder moeilijke omstandigheden en juist als het erop aan komt.

Resultaatgerichtheid:
Je focust je op het resultaat.

Eigen Haard biedt

Een werkomgeving waar je een waardevolle maatschappelijke bijdrage kunt leveren waar je jezelf optimaal kunt ontwikkelen en de flexibiliteit krijgt om een goede werk/privébalans te creëren.

Voor meer informatie kijk je op: www.eigenhaard.nl/werkenbijeigenhaard/arbeidsvoorwaarden

Deze functie is ingeschaald in salarisschaal G van de cao Woondiensten: € 2.576,- tot € 3.328,- bruto voor een 36-urige werkweek.

Interesse?

  • Graag ontvangen wij jouw sollicitatie voor 22 april a.s. via de sollicitatielink bij deze vacature;
  • Je kunt je reactie richten aan Marlies van den Berg, manager Verhuur;
  • Voor inhoudelijke vragen over de vacature neem je contact op met Don Stofbergen of Wouter van der Sterren, Teamcoördinatoren Verhuur: via 020-6801663 en 020-6801409:
  • Voor vragen over de sollicitatieprocedure neem je contact op met Susan Saracino, adviseur Werving & Selectie, via 020-6801 137 of Hanneke Lichtenbelt, medewerker HR Administratie, via 020-6801 788.

 

 

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Privacy statement
Met het versturen van jouw sollicitatie geef je ons toestemming om je persoonlijke gegevens tot één jaar na beëindiging van de sollicitatieprocedure te bewaren, voor mogelijke toekomstige vacatures. Je gegevens worden niet voor andere doeleinden gebruikt.
Chat met ons