Verhuurmakelaar BOG

Wandel jij straks dagelijks betaald door Amsterdam?

De organisatie

Eigen Haard is een grote corporatie met slagkracht en een menselijk klimaat. Een organisatie waar ruimte is voor eigen initiatief en persoonlijke ontwikkeling. Waar we elke dag met veel plezier ons werk doen en waar we elkaar vertrouwen.

Binnen de divisie Ontwikkeling & Zakelijk Beheer is de afdeling BOG (bedrijfsonroerend goed) verantwoordelijk voor het geven van inzicht in de markt van BOG en maatschappelijk vastgoed en het realiseren van het beheer van de vastgoedportefeuille met bedrijfsonroerend goed, maatschappelijk vastgoed en parkeergelegenheden, inclusief verhuur.

De afdeling BOG is een gedreven en bevlogen afdeling, waar met passie wordt gewerkt aan een gezonde buurteconomie in de Amsterdamse wijken en optimale voorzieningen voor de bewoners van Eigen Haard.

De functie

Wil jij écht een bijdrage leveren aan het woon- en werkgeluk van onze huurders? Wil jij kansen bieden aan startende ondernemers?

Als verhuurmakelaar BOG ben je verantwoordelijk voor het aanbieden, verhuren en beheren van een regioportefeuille bedrijfsonroerend goed (BOG). Denk hierbij aan: winkels, horeca en kantoorruimten. Je fungeert als aanspreekpunt voor ongeveer 400 klanten en hebt dagelijks contact met gemeente, huurders en makelaars. Als een ware ‘spin in het web’ schakel je tussen de verschillende stakeholders en organiseer je bezichtigingen, voer je overleg met buurtverenigingen en denk jij mee over vernieuwingen in jouw regio, o.a. Amsterdam Oost en Noord.

Je geeft uitvoering aan het gehele verhuurproces (van inspectie van de verhuurbare ruimte tot het voeren van onderhandelingen over verhuurvoorwaarden met kandidaat-huurders of hun vertegenwoordigers). Jouw focus ligt met name op het beheer/ accountmanagement van de 95% van je BOG-portefeuille die is verhuurd. Je bewaakt en verlengt de huurovereenkomsten, bewaakt de doorlooptijden bij eerste verhuur en mutaties en verzorgt eindinspecties. Als er sprake is van (her)ontwikkelprojecten, zorg je voor vervangende bedrijfsruimte. Daarnaast doe je voorstellen over de commerciële aanpak van de verhuur van BOG en begeleidt de bijbehorende trajecten.

Ter voorbereiding op het verhuurproces adviseer je over product en positionering bij (her)ontwikkel- en transformatieprojecten, inventariseer je de portefeuille BOG periodiek en voer je overleg met (gemeentelijke) instanties. Daarnaast voer je marktverkenningen uit, stel je marketingstrategieën op en bepaal je huurprijzen (aansluitend op wijkvisies).

Ook op administratief gebied heb je een taak: je verwerkt de gegevens over verhuur en beheer correct in de systemen en rapporteert periodiek over voortgang, resultaten en knelpunten.

Je krijgt binnen deze functie veel vrijheid en bent een groot gedeelte van je werktijd buiten de deur. Wie kan er nu zeggen dat hij dagelijks betaald door Amsterdam wandelt?

Functie-eisen

In verband met de balans in het team tussen ervaren en minder ervaren collega’s zijn we op het moment echt op zoek naar een ervaren verhuurmakelaar met 3 tot 4 jaar werkervaring in de functie.

Verder beschik je over:

  • HBO werk- en denkniveau;
  • kennis van vastgoed, makelaardij en bouwkunde;
  • kennis van verhuurproces en huurrecht;
  • inzicht in de markt en huurders van BOG, parkeren en Maatschappelijk Vastgoed.
  • een commerciële instelling en flexibele werkhouding, passend bij het commerciële karakter van de divisie Ontwikkeling en Zakelijk Beheer.

Je bent communicatief vaardig (zowel mondeling als schriftelijk), klant- en resultaatgericht en administratief goed onderlegd. Daarnaast ben je maatschappelijk betrokken, beschik je over empathisch vermogen maar ondanks dat ben je een gedreven onderhandelaar met commercieel inzicht. Je bent een teamplayer en gericht op een soepele samenwerking met collega’s binnen en buiten je afdeling.

Arbeidsvoorwaarden

Een werkomgeving waar je een waardevolle maatschappelijke bijdrage kunt leveren waar je jezelf optimaal kunt ontwikkelen, de flexibiliteit krijgt om een goede werk/privébalans te creëren met marktconforme arbeidsvoorwaarden.

Voor meer informatie kijk je op: https://www.eigenhaard.nl/eigen-haard/werken-bij-eigen-haard/arbeidsvoorwaarden

De functie is ingeschaald in salarisschaal I conform de cao Woondiensten (€ 3.091,- tot € 4.292,- voor een 36-urige werkweek).

Het betreft in eerste instantie een jaarcontract.

Interesse?

  • Graag ontvangen wij jouw sollicitatie uiterlijk op 10 december aanstaande, via solliciteren@eigenhaard.nl;
  • Voor inhoudelijke vragen over de vacature neem je contact op met Felice Postma, commercieel medewerker BOG (020-6801801);
  • Voor vragen over de sollicitatieprocedure neem je contact op met Susan Saracino, adviseur werving & selectie (020-6801137) of Hanneke Lichtenbelt (020-6801788), medewerker HR.

 

Contract type:

Contract

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Privacy statement
Met het versturen van jouw sollicitatie geef je ons toestemming om je persoonlijke gegevens tot één jaar na beëindiging van de sollicitatieprocedure te bewaren, voor mogelijke toekomstige vacatures. Je gegevens worden niet voor andere doeleinden gebruikt.
Chat met ons