Maatregelen vanwege coronavirus 11 maart 2020

Voorlopig passen wij onze dienstverlening aan om verdere verspreiding van het coronavirus te voorkomen.  Hou deze pagina in de gaten voor de nieuwste ontwikkelingen. 

Wat kunt u van ons verwachten

Bereikbaarheid

  • Wij zijn digitaal het best bereikbaar. Stel uw vragen daarom via dit contactformulier. Lukt dit niet? Dan kunt u ons bellen. Houd rekening met een wachttijd.
  • Al onze kantoren zijn gesloten. 
  • Heeft u een afspraak met ons? Dan doen wij dit in een andere vorm zonder fysiek contact. Bijvoorbeeld telefonisch of digitaal. Als dat niet kan verplaatsen we de afspraak. Wij nemen hierover contact met u op. 

Problemen met de huur betalen?

Veel mensen raken door de coronacrisis (een deel van) hun inkomen kwijt.  Heeft u door een verandering in uw inkomsten moeite met het betalen van de huur? Wij leggen u hier uit wat u dan kunt doen.

Reparatieverzoeken, onderhoud en renovatiewerkzaamheden

  • We zijn telefonisch bereikbaar voor reparaties die niet kunnen wachten. Deze spoedreparaties pakken we direct op.
  • Is er iets stuk in huis maar is het geen spoed? Dit kunt u hier melden. Lukt het niet om een reparatieverzoek via de website in te dienen? Dan kunt u ons bellen. Houd rekening met een wachttijd.
  • Nu de coronamaatregelen zijn versoepeld krijgen wij veel reparatieverzoeken. Hierdoor duurt het langer om een afspraak in te plannen dan u van ons gewend bent.
  • Werkzaamheden in leegstaande woningen gaan door.
  • Renovatie- en verduurzamingswerkzaamheden van woningen in bewoonde staat gaan door: U mag zelf aangeven of de werkzaamheden in uw huis wel of niet doorgaan. 
  • Onderhoud aan o.a. uw CV  en mechanische installatie voeren we uit. U mag zelf aangeven of de werkzaamheden in uw huis wel of niet doorgaan. De onderhoudspartijen volgen de richtlijnen van het RIVM strikt op.

Woningbezichtigingen

  • Woningbezichtigingen gaan door. We passen de vorm aan. Wij nemen hierover contact met u op. 

Gezondheidsmaatregelen

Nieuwsbrief voor alle bewoners

Alle huurders van Eigen Haard kregen op 27 maart een speciale nieuwsbrief. Op 20 april ontvingen zij een tweede nieuwsbrief. De derde nieuwsbrief ontvangen zij op 18 juni. Voor iedere gemeente waar we werken hebben we ook een aparte nieuwsbrief gemaakt. 

Vragen?

Stuur die via het contactformulier.