Administratief Medewerker Reparatieverzoeken

24 uur Solliciteer

Jij kan de ster zijn van dit verhaal. Samen met ruim 600 collega’s heb je rechtstreeks invloed op hoe Amsterdam zich in de komende jaren gaat ontwikkelen. Elke dag, in een omgeving die net zo levendig is als onze stad. Kom werken bij één van de grootste woningcorporaties van Nederland en ontdek hoe jij impact kunt maken. Bij Eigen Haard lever je een maatschappelijke bijdrage aan huisvesting, maar ook aan de sociale kant in ‘onze’ Amsterdamse wijken. Bij ons werk je hybride in een creatieve omgeving. Je krijgt een persoonlijk opleidingsbudget en we hebben flexibele werktijden. Maar er is nog veel meer. Kom jij ons helpen om onze klanten een goed thuis te bieden? 

We zijn op zoek naar een enthousiaste Medewerker Reparatieverzoeken voor ons bedrijfsonderdeel Arlanda VvE Beheer 

Amsterdam – 24 uur

Dit is jouw baan

  • Je neemt reparatieverzoeken aan voor alle VvE’s die Arlanda VvE Beheer beheert en zet deze verzoeken uit bij de juiste reparatie- of onderhoudsbedrijven;
  • Je stemt de ontvangen offertes af met de besturen van de VvE’s, monitort de gemaakte afspraken en bewaakt de voortgang van de gedane opdrachten;
  • Jij beheert de onderhoudsovereenkomsten, veiligheids- en keuringscertificaten met de VvE’s actief en je draagt zorg voor het aanvragen van nieuwe contracten of aanpassen van bestaande contracten;
  • Je controleert de facturen van leveranciers en adviseert de VvE’s t.a.v. de betalingen. Naar externe partijen, zoals verzekeringsexperts en aannemers, fungeer jij als eerste aanspreekpunt;
  • Je schakelt snel en doet nét dat stapje extra om tot de gewenste oplossing te komen. De reparatieverzoeken hebben namelijk vaak spoed. Op deze dynamische afdeling staat klanttevredenheid hoog in het vaandel.

Waarom jij (hopelijk) onze nieuwe collega bent

  • Je beschikt over mbo+ werk- en denkniveau;
  • Je hebt (bij voorkeur) een bouwkundige achtergrond;
  • Je hebt (bij voorkeur) kennis van VvE’s;
  • Jouw beheersing van de Nederlandse taal is uitstekend en je kunt je ook goed redden in het Engels (beide talen mondeling en schriftelijk);
  • Je krijgt energie van het werken in een hectische omgeving;
  • Je bent doortastend en hebt een groot probleemoplossend vermogen;
  • Je bent communicatief zeer vaardig en klantgericht;
  • Je werkt nauwkeurig en hebt een hekel aan losse eindjes;
  • Je bent digitaal vaardig en handig met systemen;
  • Je bent in ieder geval op vrijdag beschikbaar.

Dit krijg je van ons en fijne extra’s 

Werken vanuit je eigen huis, een persoonlijk opleidingsbudget en flexibele werktijden. Samen zorgen we ervoor dat het je aan niets ontbreekt. Ons kantoor is zo ingericht dat je altijd een plek vindt waar jij je prettig voelt. Bij ons heb je alle mogelijkheden om te ontwikkelen en je eigen carrièrepad te kiezen. Maar er is nog veel meer. We hebben ook een eigen sportschool om je gedachten te verzetten en even actief bezig te zijn.   

In ruil voor het delen van jouw talent bieden we je: 

  • Afhankelijk van je niveau en ervaring bieden we naast een salaris van minimaal € 3.114,- en maximaal € 3.892,- bruto per maand o.b.v. van een 36-urige werkweek (schaal F cao Woondiensten) ook een vaste eindejaarsuitkering van 6%.
  • Naast veel trainingen en opleidingen krijg je bij ons ook een persoonlijk opleidingsbudget.
  • Je krijgt een telefoon en laptop van de zaak. Ook spullen voor thuiswerken regelen we voor je.
  • Bij ons heb je de mogelijkheid om feestdagen te ruilen: ruil je verlof op Hemelvaart en Tweede Pinksterdag om voor dagen die juist voor jou feestelijk zijn. 
  • Wil je wat vaker op vakantie? Geen probleem. Bij ons kun je ook extra vakantiedagen kopen.  
  • Ons hoofdkantoor zit in de bruisende stadswijk Sloterdijk. Geniet van onze heerlijke lunch, dagelijks vers bereid.

Hier kom je terecht  

Je gaat werk maken van Mokum. Samen met onze enthousiaste collega’s willen we alles doen voor een blije klant. Jij ook?   

We helpen en vertrouwen elkaar, maar we houden elkaar ook scherp. Er is altijd ruimte om jezelf te zijn en om eigen ideeën te realiseren. 

Maak werk van deze vacature!

  • Solliciteer dan nu via de button bij deze vacature. Dit kan nog tot en met woensdag 8 mei a.s.
  • Je kunt je motivatie richten aan Patrick Grosbois, Teamcoördinator Arlanda VvE Beheer.

Liever eerst nog wat meer informatie?

  • Neem dan contact op met Patrick Grosbois via telefoon 06-33036546 of p.grosbois@arlandavvebeheer.nl
  • Of met Susan Saracino of Simone Warsitoatmodjo van de afdeling HR/ Werving & Selectie via solliciteren@eigenhaard.nl als je vraag betrekking heeft op de sollicitatieprocedure. 
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.