Medewerker Incasso & Debiteurenbeheer

36 uur Solliciteer

Wat goed dat je dit leest. Ben jij klaar voor een volgende stap? Ontdek hoe je bij ons impact kunt maken.

Wij zijn Eigen Haard. Wij maken als woningcorporatie werk van Mokum en haar randgemeenten. Elke dag, in een omgeving die net zo levendig is als onze stad. We helpen en vertrouwen elkaar, maar we houden elkaar ook scherp. Er is altijd ruimte om jezelf te zijn en om eigen ideeën te realiseren. 

Medewerker Incasso & Debiteurenbeheer

Amsterdam

 36 uur per week

 

Dit is jouw baan

Samen werken we aan het terugdringen van betalingsachterstanden. Je bent verantwoordelijk voor het minnelijke incassoproces. Je vindt het een uitdaging om samen met de klant tot een duurzame oplossing te komen. Voor de klant én voor Eigen Haard.  Je werkt nauw samen met je collega’s in het team incasso en je bent altijd op zoek naar hoe het beter kan. Ook zoek je de samenwerking met de gemeente, maatschappelijke diensten en schuldhulpverleners. Jij werkt aan het hele proces, van klantcontact tot aan de registratie en administratie. Je gaat voor een betalingsregeling met onze huurders en zorgt er voor dat ze deze nakomen. En lukt dat niet? Dan beoordeel je voorstellen voor finale kwijting en doe jij afboekvoorstellen. Als het ergens anders op de afdeling even druk is, dan help jij als ‘vliegende keep’.

Dit is jouw team

De afdeling Incasso & Debiteurenbeheer bestaat uit het team incasso, de buitendienst en de debiteurenadministratie. Samen staan we voor een actief en preventief incassobeleid. We werken aan innovatieve klantsegmentatie van onze huurders. We hebben een vooruitstrevende visie op credit management. En continu verbeteren is voor ons vanzelfsprekend, want we zijn nooit klaar! We innoveren en digitaliseren zo veel mogelijk, zodat er veel ruimte ontstaat voor persoonlijk contact met die klanten die ons het hardst nodig hebben. Wij hebben de regie op het incassobureau en de deurwaarder. En zoeken de samenwerking met de gemeenten.

Je komt terecht in een hecht en gedreven team, dat continu werkt aan verbetering. Voor klanten, collega’s en de organisatie.

Hier kom je terecht  

Je gaat werk maken van Mokum. Samen met onze enthousiaste collega’s willen we alles doen voor een blije klant. Jij ook?  
 
We helpen en vertrouwen elkaar, maar we houden elkaar ook scherp. Er is altijd ruimte om jezelf te zijn en om eigen ideeën te realiseren. 

Waarom jij onze nieuwe collega bent

Omdat wij jou niets hoeven te vertellen over wetgeving en juridische trajecten op het gebied van incasso. En omdat jij flexibel bent, vriendelijk en respectvol, open en makkelijk benaderbaar. Maar je blijft ook duidelijk, assertief en kritisch. Je bent oprecht op zoek naar de beste oplossing. Je wilt een serieuze bijdrage leveren aan het welzijn van onze huurders, maar verliest het belang en het doel van Eigen Haard nooit uit het oog. Je kunt tegen wat werkdruk op zijn tijd en verliest nooit je gevoel voor humor.

Verder:

  • Heb je een afgeronde mbo –opleiding in economisch / juridische richting;
  • En drie tot vijf jaar relevante werkervaring op een incassoafdeling B-to-C. Ervaring met huurincasso is helemaal fantastisch;
  • Draai jij je hand niet om voor het telefonisch incasseren;
  • Heb je eerder samengewerkt met incassobureaus en deurwaarders;
  • Hoeven wij jou niets te vertellen over Office en geautomatiseerde systemen. En het liefst heb je ook ervaring met Credit Management software;
  • Kun je samenwerken met gemeenten, maatschappelijke instanties, schuldhulpverlening en weet je weg in dit wereldje;
  • Spreek en schrijf je vloeiend in het Nederlands en Engels. Andere talen vinden we natuurlijk ook interessant!

Dit krijg je van ons en fijne extra’s

Werken vanuit je eigen huis, een persoonlijk opleidingsbudget en flexibele werktijden. Samen zorgen we ervoor dat het je aan niets ontbreekt. Ons kantoor is zo ingericht dat je altijd een plek vindt waar jij je prettig voelt. Bij ons heb je alle mogelijkheden om te ontwikkelen en je eigen carrièrepad te kiezen. Maar er is nog veel meer! We hebben ook een eigen sportschool om je gedachten te verzetten en even actief bezig te zijn. 

In ruil voor het delen van jouw talent bieden we je:

  • Naast een salaris van minimaal € 3.226 en maximaal € 4.278 bruto per maand o.b.v. van een 36-urige werkweek (schaal G cao Woondiensten) ook een vaste eindejaarsuitkering van 6% . 
  • Naast veel trainingen en opleidingen krijg je bij ons ook een persoonlijk opleidingsbudget
  • Je krijgt een telefoon en laptop van de zaak. Ook spullen voor thuiswerken regelen we voor je.
  • Bij ons heb je de mogelijkheid om feestdagen te ruilen: ruil je verlof op Hemelvaart en Tweede Pinksterdag om voor dagen die juist voor jou feestelijk zijn
  • Wil je wat vaker op vakantie? Geen probleem. Bij ons kun je ook extra vakantiedagen kopen. 
  • Ons hoofdkantoor zit vlakbij station Sloterdijk en is goed bereikbaar met het OV.
  • Geniet van onze heerlijke lunch, dagelijks vers bereid.

Maak werk van deze vacature!

  • Solliciteer nu via de button bij deze vacature. Dit kan nog tot en met 3 mei a.s.
  • Je kunt je motivatie richten aan Niels Langezaal, manager Incasso & Debiteurenbeheer.

Liever eerst nog wat meer informatie?

  • Neem dan contact op met Niels Langezaal via n.langezaal@eigenhaard.nl, tel. 06-30193625 of n.langezaal@eigenhaard.nl;
  • Of met Susan Saracino of Simone Warsitoatmodjo van de afdeling HR/ Werving & Selectie via solliciteren@eigenhaard.nl als je vraag betrekking heeft op de sollicitatieprocedure.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.